شنبه 9 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برگزاری لیگ پینگ‌پنگ بانوان بدون پوشش!

لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان در نهایت با حضور پنج تیم قرعه کشی شد.

داریوش ضرغام پور، رییس سازمان لیگ پینگ‌پنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: جلسه قرعه کشی لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان با حضور پنج تیم، مس کرمان، فولاد ماهان اصفهان، هیات تهران، هیات البرز و فرشتگان برگزار شد. پیش از این قرار بود که تیم هیات مازندران هم در لیگ حضور داشته باشد، اما بر اساس نامه‌ای که در هفتم دی به فدراسیون رسید این تیم انصراف خود را به دلیل نداشتن اسپانسر اعلام کرد.

وی ادامه داد: قرار است لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان از 12 بهمن آغاز شود که دلیل به تعویق افتادن زمان شروع لیگ، امتحانات بازیکنان بود. همچنین لیگ برتر امسال در پنج هفته‌ دور رفت برگزار خواهد شد و در اواخر اردیبهشت این رقابت‌ها به پایان می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: در هفته‌ اول، فولاد ماهان سپاهان اصفهان میزبان تیم فرشتگان خواهد بود. هیات تهران در پایتخت به مصاف هیات البرز می‌رود و مس کرمان هم استراحت دارد.

ضرغام پور در پاسخ به این که آیا لیگ بانوان با پوشش برگزار می‌شود؟ گفت: بر اساس آیین‌نامه لیگ در بندهای 3 و 5 باید این مسابقات با پوشش برگزار شود، اما در اولین جلسه هماهنگی که من حضور نداشتم توافق شده است که این مسابقات بدون پوشش باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در عین حال تصریح کرد: من این موضوع را پیگیری می‌کنم تا مشخص شود که چرا لیگ بانوان قرار است بدون پوشش برگزار شود.

به گزارش ایسنا، قرعه کشی لیگ پینگ‌پنگ بانوان امروز (شنبه) بعد از دو بار به تعویق افتادن تشکیل شد و هر چند انتظار می‌رفت 6 تیم در این رقابت‌ها حضور یابند، اما در نهایت پنج تیم در لیگ حضور یافتند. این در شرایطی است که بر خلاف آیین‌نامه لیگ پینگ پنگ بانوان و سایر لیگ های برتر رشته‌های مختلف بانوان که حضور بین‌المللی دارند، قرار است این رقابت‌ها بدون پوشش برگزار شود!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016