شنبه 9 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باقری: پروین عضو هیئت مدیره است نه مدیر فنی

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من فکر نمی کنم حضورم در پست مدیر فنی تداخلی با پست آقای علی پروین داشته باشد که بخواهم با ایشان جلسه ای برگزار کنم.

کریم باقری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص غیبتش در بازی روز یکشنبه تیم های فجرسپاسی شیراز و پرسپولیس بیان کرد: متاسفانه به دلیل انجام برخی از کارهای شخصی نتوانستم پرسپولیس را در سفر به شیراز همراهی کنم. با آقا یحیی هم صحبت کردم و پرسیدم اگر در این سفر غایب باشم مشکلی ایجاد نمی شود که ایشان هم گفتند نه. انشاءالله در بازیهای بعدی در خدمت تیم هستم.

باقری در پاسخ به این سئوال که آیا تصمیمش را بعد از فرصت 48 ساعته ای که از باشگاه خواسته بود بالاخره اعلام خواهد کرد گفت: من اصلا نگفتم بعد از 48 ساعت تصمیمم را اعلام می کنم نمی دانم این خبر به چه علت توسط برخی رسانه ها اعلام شد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه بالاخره چه زمانی قراردادش را با پرسپولیس امضا می کند به خبرنگار مهر گفت: عجله ای برای ثبت قرارداد ندارم بهتر است اول برادری مان را به پرسپولیس ثابت کنیم. ضمن اینکه فعلا لزومی به ثبت قرارداد نیست.

وی تصریح کرد: نه قصد دارم روی نیمکت بنشینم و نه می خواهم برای تیم بازی کنم. پس عجله ای برای ثبت قرارداد وجود ندارد. به هر حال من افتخارمی کنم که در کنار پرسپولیس هستم و می خواهم بدون هیچ منتی برای پرسپولیس کار کنم. چون این پرسپولیس است که برای این حضور به من منت گذاشته است.

باقری در خصوص اینکه آیا در صورت قبول کردن عنوان مدیر فنی جلسه ای با علی پروین خواهد داشت یا نه تصریح کرد: متاسفانه در چند وقت اخیر برخی تلاش کردند تا نشان دهند بین من و علی آقا اختلافاتی وجود دارد درحالی که هیچ اختلافی نیست من هیچ مشکلی با ایشان ندارم و بعید می دانم ایشان هم با من مشکلی داشته باشد.

باقری افزود: علی آقای پروین بزرگ من و تمام بچه های پرسپولیس هستند و احترامشان بر من و تک تک پرسپولیسی ها واجب است اما در خصوص پست مدیر فنی آقای رویانیان و آقا یحیی با من صحبت کردند و من هم فکر می کنم در این خصوص تصمیم گیرنده آنها هستند.

باقری در مقابل این سئوال که به هر حال علی پروین از سوی باشگاه مدیر فنی اعلام شده ولی باشگاه نمی تواند توامان دو مدیر فنی داشته اظهار داشت: آنطور که آقای رویانیان به من گفتند علی آقای عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس است نه مدیر فنی. از این رو فکر نمی کنم باشگاه دو مدیر فنی داشته باشد چون آقای پروین طبق چیزی که آقای رویانیان به من گفتند فقط جزو5-6 نفر عضو کمیته فنی هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه به خبرنگار مهر گفت: در مجموع فکر نمی کنم مشکلی دراین خصوص وجود داشته باشد چرا که همانطور که گفتم علی آقا بزرگ ما هستند و من مثل فرزند ایشان می مانم. انصافا هم تاکنون با هم مشکلی نداشته ایم.

کریم باقری در پایان در خصوص رویارویی پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز در بازی فردا گفت: همانطور که گفتم نتوانستم پرسپولیس را در بازی فردا همراهی کنم چون به هیچ وجه قصد ندارم روی نیمکت بنشینم اما امیدوارم بچه ها از شیراز با یک پیروزی شیرین و دسته گلی بزرگ به تهران برگردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016