شنبه 16 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه نويی: مشکلات در مورد کاپيتانی برطرف شد، يک مجيدی آماده در استقلال می خواهيم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران گفت: مشکلاتی در مورد کاپيتانی در تيم ما وجود داشت اما بعد از صحبت های من با بازيکنان با تجربه تيم، برطرف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امير قلعه نويی در نشست خبری پيش از ديدار تيمش مقابل ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باشگاه ذوب آهن يکی از قديمی ترين باشگاه هاست و در زمانيکه من در اصفهان بودم، با اين تيم رقابت تنگاتنگی داشتيم و معمولا بازی های ما با اين تيم بازی های خوبی بوده است؛ ذوب آهن در ورزش کشور حق و نقش داشته و اميدوارم اين باشگاه به دوران قبلی خود بازگردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: تيم های سپاهان و ذوب آهن در رقابت های آسيايی درخشش خاصی داشته اند و بازی های استقلال و ذوب آهن هميشه خوب بوده و خوشحالم فرهاد کاظمی فوتبال هجومی را در دستور کار خود قرار می دهد و اين به تفکر من نزديک است. متاسفانه شنيده ام که شرايط زمين بازی خوب نيست و يکی از دغدغه های ما در بازی فرداست؛ زمانيکه من در اصفهان بودم، زمين فولادشهر هميشه خوب بود و اين در حالی بود که بازی های آسيايی و ليگ در آن برگزار می شد.

سرمربی استقلال در مورد ذوب آهن گفت: بازی های ذوب آهن را آنالير کرده ايم و می دانيم که بازی سختی مقابل اين تيم در پيش داريم؛ بازی های برگشت مانند فينال هستند و نگاه ما به اين بازی ها مانند بازی های تک حذفی است و ما می خواهيم موقعيت خود را در جدول حفظ کنيم.

وی ادامه داد: ۵۰ متر رو به جلوی ذوب آهن بسيار خوب است و با آمدن قاسم حدادی فر بهتر شده و هافبک های تيم ما بايد باهوش کار کنند و ارتباط اين خط را قطع کنند.

قلعه نويی در مورد مشکلاتی که پيرامون بحث کاپيتانی در استقلال وجود داشت، بيان داشت: من اهل دروغ نيستم و می گويم که برخی مشکلات در تيم ما بود؛ به هر حال زمانيکه يک سر ماجرا استقلال است، با توجه به وجود رسانه ها، هميشه يک سری مسائل وجود دارد اما من در بندرعباس با ۴ ، ۵ بازيکن با تجربه تيم صحبت کرديم و مسئله تمام شد.

وی در مورد نبود فرهاد مجيدی در بازی فردای تيمش مقابل ذوب آهن تصريح کرد: با توجه به شرايط سنی و دوری فرهاد مجيدی از فوتبال چند تست از او گرفتيم و بر اساس آن تست ها يک برنامه ريزی انجام داديم و اميدواريم يک مجيدی آماده در تيم داشته باشيم و اين به ۳ تا ۴ هفته زمان نياز دارد.

سرمربی استقلال در پاسخ به اين سئوال که آيا با توجه به بهبودی کيانوش رحمتی و جباری تصميمی در مورد جدايی يا ماندن نکونام گرفته ايد يا خير، اضافه کرد:نکونام کاپيتان تيم ملی است و نزديک به ۱۰ سال در لاليگا بازی کرده و ما بايد نگاهی ويژه به او داشته باشيم البته هنوز در مورد انتقال او به اوساسونا درخواستی به ما نشده است؛ اگر درخواستی شود منافع باشگاه، منافع بازيکن و احساس بازيکن را نگاه کرده و در مورد آن تصميم ميگيريم همانطور که در مورد زندی يک پيشنهاد به باشگاه رسيد و ما تمام ابعاد را سنجيده و با انتقال او موافقت کرديم.

وی اضافه کرد: بازی به بازی فکر می کنيم و اصلا به اينکه در کجای جدول هستيم نگاه نمی کنيم و هر بازی برای ما حکم فينال را دارد تا بتوانيم موقعيت خود را حفظ کنيم و هنوز خيلی زود است که در مورد جدول صحبت کنيم چون ۱۵ هفته ديگر باقی مانده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016