شنبه 16 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جنگ صعود مهرام و فولاد؛ نبرد خانگی پتروشیمی در لیگ برتر بسكتبال

در حساس ترین مسابقه هفته دوازدهم لیگ برتر بسكتبال تیم مهرام تهران میزبان فولاد ماهان سپاهان است و صعود برنده این رقابت به رده دوم جدول قطعی است.

به گزارش ایلنا، در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم، تیم مهرام كه در 4 مسابقه اخیر خود از 27 آذر تاكنون شكست نخورده است، رده سوم جدول را با مجموع 20 امتیاز در اختیار دارد. این تیم نتیجه آخرین رویارویی خود ـ دور رفت ـ با فولاد ماهان سپاهان را 66 بر 64 به حریف واگذار كرده است. نماینده اصفهان در حال حاضر با مجموع 20 امتیاز در دره دوم جدول جا خوش كرده است.

در دیگر دیدار، تیم پتروشیمی بندر امام صدرنشین مسابقات كه 21 امتیاز ذخیره كرده است، میزبان صنایع پتروشیمی ماهشهر است كه با 14 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

سومین دیدار كه به میزبانی سالن شهدای خلیج فارس بندر كنگ برگزار می شود، دو تیم البدر بندر كنگ و همیاری زنجان، بازندگان هفته یازدهم مقابل هم صف آرایی می كنند. البدر كه با 14 امتیاز رده هفتم جدول و تیم همیاری زنجان كه با 18 امتیاز رده چهارم جدول را در اختیار دارند برای ارتقا جایگاه خود تنها به امید پیروزی به میدان خواهند آمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در چهارمین مصاف، شاگردان مهران شاهین طبع میهمان شهرداری گرگان خواهند بود. تیم دانشگاه آزاد با مجموع 18 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. در مقابل تیم شهرداری گرگان رده نهم جدول را با 14 امتیاز در اختیار دارد.

آخرین مسابقات هفته دوازدهم بین تیم قعرنشین جدول و استقلال قشم برگزار خواهد شد. تیم نفت سپاهان كه رده دهم جدول را با 13 امتیاز در اختیار دارد برابر استقلال قشمی به میدان می رود كه 5 بازی گذشته خود را با شكست پشت سر گذاشته و با 16 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

لازم به ذكر است، تمامی مسابقات راس ساعت 16 برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016