چهارشنبه 20 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلال با پيروزی بر ابومسلم به نيمه نهايی جام حذفی رسيد

مهر ـ تيم‌ فوتبال استقلال تهران با برتری پرگل برابر ابومسلم مشهد در مرحله يک‌چهارم نهايی رقابت های جام حذفی به جمع چهار تيم برتر راه يافت و بايد برای رسيدن به فينال جام بيست و ششم به مصاف تيم سپاهان اصفهان برود.

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از مرحله يک‌چهارم نهايی بيست و ششمين دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه بين تيم‌های فوتبال استقلال و ابومسلم برگزار شد که استقلال با ۵ گل ابومسلم را شکست داد و به مرحله نيمه‌نهايی اين رقابتهای صعود کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين بازی که با قضاوت البرز حاجی‌پور در ورزشگاه آزادی برگزار شد، جی‌لوئيد ساموئل (۲۵)، فرزاد حاتمی (۴۷ و ۶۵)، جواد نکونام (۶۳ - پنالتی) و پژمان منتظری (۷۶) گل‌های استقلال را به ثمر رساندند. اميرحسين صادقی از تيم استقلال و علی حق‌دوست، فرزاد حميدی و ميثم رضاپور از تيم ابومسلم هم بازيکنان اخطاری اين بازی بودند.

استقلال که در دو نيمه مسابقه تيم برتر ميدان بود، از اين برتری به خوبی برای رسيدن به پيروزی استفاده کرد، هرچند تيم ابومسلم هم موقعيت‌های خوبی را از دست داد. البته بهترين صحنه مسابقه به ضربه پنالتی جواد نکونام باز می‌گشت که با حرکت "چيپ" دروازه ابومسلم را به زيبايی باز کرد.

با اين پيروزی استقلال به عنوان سومين تيم جواز حضور در مرحله نيمه نهايی اين رقابتها را بدست آورد و حريف تيم سپاهان اصفهان در اين مرحله از مسابقات شد. ميزبان اين بازی با قرعه‌کشی مشخص خواهد شد.

در آخرين مسابقه از مرحله يک‌چهارم نهايی بيست و ششمين دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تيم‌های پرسپوليس و ذوب‌آهن اصفهان به مصاف همديگر می‌روند که زمان و مکان برگزاری اين بازی هنوز مشخص نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016