دوشنبه 25 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته بيست و يکم ليگ برتر: پيروزی استقلال برابر مس در روز بازگشت فرهاد، بازگشت آبی‌ها به صدر

مهر ـ هفته بيست و يکم دوازدهمين دوره رقابت های ليگ برتر عصر دوشنبه در شرايطی به پايان رسيد که تيم استقلال در روز بازگشت فرهاد مجيدی موفق شد برابر مس کرمان به پيروزی برسد و مجددا صدر جدول را از تراکتورسازی تبريز پس بگيرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرين ديدار اين هفته از رقابت ها عصر امروز دوشنبه بين تيم های استقلال و مس کرمان به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که طی آن شاگردان اميرقلعه نويی موفق شدند با پيروزی ۲ بر يک برابر شاگردان بوناچيچ، مجددا صدر جدول را از آن خود کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ديدار که در حضور نزديک به ۸ هزار تماشاگر برگزار شد تيم فوتبال استقلال بازی را هجومی آغاز و چند موقعيت خطرناک را روی دروازه مس ايجاد کرد اما شاگردان بوناچيچ نيز فوتبال روان و با برنامه ای را به نمايش گذاشتند. البته در دقيقه ۲۴ اين ديدار آرش برهانی از پاس خوب مجتبی جباری موفق شد با ضربه ای محکم دروازه حريف را بازکند و نيمه اول با همين نتيجه به پايان رسيد.

در شروع نيمه دوم شاگردان قلعه نويی تحت فشار بازی هماهنگ مسی ها قرار گرفتند و عقب نشينی ناخواسته ای داشتند که ثمره آن گل دقيقه ۵۶ مصطفی شجاعی بود. اين بازيکن پاس ايوان پتروويچ از جناح چپ را با ضربه سر وارد دروازه سيدمهدی رحمتی کرد تا همه چيز از نو شروع شود.

اما اين پايان کار نبود و در حالی که نيمکت نشينان مس به خاطر شادی پس از گل هنوز روی نيمکت مستقر نشده بودند آرش برهانی با حرکتی خوب در محوطه جريمه و ضربه ای آرام و زمينی برای دومين بار دروازه مس کرمان را باز کرد تا استقلال بازهم از حريف کرمانی خود پيش بيفتد.

دقايقی بعد از اين گل فرهاد مجيدی با تشخيص امير قلعه نويی از دقيقه ۶۲ به جای فرزاد حاتمی وارد زمين شد و دو موقعيت خوب برای گلزنی هم داشت اما ضربات او راه به جايی نبرد. در دقايق پايانی اين مس بود که صاحب توپ و ميدان بود و می توانست به گل تساوی برسد اما مهاجمان اين تيم در زدن ضربات پايانی بی دقت بودند تا شکست ۲ بر يک برای کرمانی ها رقم بخورد.

شاگردان امير قلعه نويی با اين پيروزی ۴۱ امتيازی شدند و صدرنشينی ۲۴ ساعت را از تراکتورسازی پس گرفتند تا همچنان مدعی ترين تيم برای کسب عنوان قهرمانی ليگ داوزدهم باشند. تراکتورسازی تبريز با ۳۸ امتياز در رده دوم قرار دارد و فولاد خوزستان با ۳۷ امتياز در رده سوم جای گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016