چهارشنبه 4 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيفا کارلوس کی‌روش سرمربی ايران را دو جلسه محروم کرد

ايسنا ـ اگر اقدامات فدراسيون فوتبال کارگر نيفتد، کارلوس کی‌روش نمی‌تواند در ديدار حياتی برابر قطر در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ روی نيمکت تيم ملی ايران بنشيند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اخراج کارلوس کی‌روش در بازی با کره‌جنوبی تنها به محروميتش برای بازی با ازبکستان ختم نشد و کميته انضباطی فيفا پس از بررسی گزارش ناظر و داور مسابقه نهايتا حکم به محروميت ۲ جلسه‌ای سرمربی تيم ملی ايران داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فيفا بر اساس گزارش ناظر فيفا و اين ادعا که کی‌روش از الفاظی عليه کاپيتان کره‌جنوبی استفاده کرده حکم به اين محروميت داده است. اين در حالی است که کی‌روش پس از اخراجش گفته بود در اعتراض به بازيکن کره که مدام از آرنجش استفاده می‌کرده به داور گفته بايد او را اخراج می‌کرده.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران، پس از اعلام رای فيفا فدراسيون فوتبال به رای صادره اعتراض کرده تا اين محروميت به يک جلسه کاهش يابد تا کی‌روش بتواند در ديدار حساس مقابل قطر در دوحه روی نيمکت تيم ملی بنشيند. حتی پيش از اين گفته شده بود که تصاويری از عملکرد بازيکنان کره‌ای که با آرنج به صورت بازيکنان تيم ايران زدند برای فيفا ارسال شده است.

بايد منتظر ماند و ديد که فيفا با استدلال‌های فدراسيون فوتبال ايران متقاعد می‌شود يا اينکه لابی قدرتمند قطری‌ها در فيفا و شرايطی که در مجامع بين‌المللی عليه ايران وجود دارد حق تيم ملی ايران را پايمال می‌کند.

به گزارش ايسنا، بی‌ترديد نبود کی‌روش روی نيمکت تيم ملی در بازی با ازبکستان تاثير زيادی در ناکامی حاصل شده داشت و عمده کارشناسان هم بر اين موضوع تاکيد داشتند و معتقد بودند اگر او بود، تيم ملی ايران می‌توانست گل خورده را تا پايان کار جبران کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016