چهارشنبه 4 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلالی‌ها ممنوع‌المصاحبه شدند

ايسنا ـ سرمربی استقلال در تمرين امروز آبی‌ها به بازيکنان توصيه کرد که به هيچ وجه با رسانه‌ها مصاحبه نکنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تمرين امروز آبی‌پوشان ابتدا با صحبت‌های امير قلعه‌نويی در جمع بازيکنان آغاز شد.

سرمربی استقلال بازيکنان را ابتدا فراخواند تا دورش حلقه بزنند و سپس شروع به صحبت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قلعه‌نويی با اشاره به اينکه از فردا ظهر در هتل المپيک وارد اردو می‌شوند، افزود: در طول هفته خواهش کرده‌ام و امروز هم دوباره تاکيد می‌کنم که مصاحبه نکنيد. اگر قرار است حرف بزنيم داخل زمين بهتر است. "قريب" (مديرعامل اسبق استقلال) حرف خوبی می‌زد و می‌گفت در چنين مواقعی بايد سکوت راديويی کنيم!

وی ادامه داد: به هر حال قطار ما راه افتاده و طبيعی است که يک سری سنگ‌اندازی می‌کنند اما بايد خوشحال باشيم که ما در صدر جدول هستيم و در جام حذفی هم خوب بوديم. الان بهترين موقع برای سنگ زدن به ماست و اگر سکوت راديويی کنيم کمتر وارد حاشيه می‌شويم.

سرمربی استقلال در مورد داربی گفت: بازی روز جمعه هم از نظر من سه امتيازی است اما شايد برای مردم ۱۰۰ امتيازی باشد، آن هم به خاطر همين دوربين‌ها و تماشاگران است. اما ما بايد به انتهای فصل فکر کنيم، جايی که قرار است جام را بالای سر ببريم و اين هدف ماست. اين بازی هم وسيله‌ای برای رسيدن به هدف است و حکم فينال دارد چون تمام بازی‌های دور برگشت يک فينال است.

قلعه‌نويی در ادامه با تاکيد دوباره بر ممنوع‌المصاحبه بودن بازيکنان افزود: مصاحبه نکنيد و مصاحبه‌ی حاشيه‌ای هم که اصلا به هيچ عنوان در کار نباشد. در زمين هم تمام فکرتان اهداف تاکتيکی بازی باشد. نتيجه هم دست خداست. اگر خدا خواست می‌بريم اگرنه حريف پيروز می‌شود.

قلعه‌نويی پس از پايان صحبت‌هايش و در حالی که بازيکنان دورش جمع شده بودند رو به مجيدی کرد و گفت: فرهاد! ۸ صبح خوب است؟ و مجيدی نيز در جوابش گفت: اصلا می‌خواهيد ۶ صبح بياييم.

سپس قلعه‌نويی از برهانی پرسيد که ديروز کجا بودی؟ و او در جوابش گفت به صورت شخصی به او توضيح خواهد داد.

سرمربی آبی‌ها در پايان نيز به شوخی به جواد نکونام گفت که ساعت ۱۲ فردا ناهار را مهمان جواد هستيم و ساعت يک هم به هتل می‌رويم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016