جمعه 6 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلال ـ پرسپوليس: پذيرش تماشاگر بيش از ظرفيت آزادی

پس از تکميل شدن ظرفيت ورزشگاه آزادی برخی هواداران دو تيم استقلال و پرسپوليس با حضور در طبقه دوم به طور ايستاده اين بازی را تماشا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر از ورزشگاه آزادی، ديدار تيم های فوتبال استقلال و پرسپوليس در هفته بيست و سوم رقابت های ليگ برتر از ساعت ۱۵ امروز جمعه به قضاوت محسن قهرمانی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. حواشی قبل از آغاز اين ديدار را در زير می خوانيد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


* دو بازيکن تيم فوتبال نوجوانان (زير ۱۷ سال) که از امروز اردوی آنها در کمپ تيم‌های ملی آغاز می‌‍شود، برای تماشای اين بازی به ورزشگاه آمده‌اند اما به دليل نداشتن بليت جايگاه ويژه، منتظر مسئولان فدراسيون برای حل مشکل خود هستند.

* پس از به پايان رسيدن بليت‌های ورزشگاه، تماشاگران بدون در اختيار داشتن بليت وارد ورزشگاه شده و به طبقه دوم راهنمايی می‌شوند. در طبقه پائين ورزشگاه، در برخی از سکوها به علت ازدحام تماشاگر، بسياری از هواداران روی سکوها نشسته‌اند.

* از ساعت ۱۲:۱۵ دقيقه تقريبا تمام سکوهای ورزشگاه خصوصا طبقه دوم پر شده است و برخی هواداران که به سختی وارد ورزشگاه شده اند به طور ايستاده اين بازی را تماشا خواهند کرد.

* هنگام پخش اذان ظهر، هواداران سکوت کرده و برای موفقيت تيم خود در اين بازی دعا می‌کردند. البته در بخش‌های مختلف ورزشگاه نماز جماعت برگزار ‌‍شد.

* گروه سرود نيروی زمينی ارتش جمهوری اسلامی ايران پس از اذان ظهر، سرودهای مختلفی را اجرا کردند. اين مراسم به خاطر ايام ولادت با سعادت حضرت محمد(ص) برگزار می‌شود. در اين هنگام دوقلوها با در دست داشتن پرچم‌هايی متحدالشکل ورزشگاه را دور زدند.

* دوربين های پرتعداد شبکه های مختلف تلويزيون برای پوشش تصويری مناسب اين بازی در جايگاه‌های مختلف ورزشگاه مشغول فعاليت هستند.

* تيم داوری اين ديدار ساعت ۱۳:۱۵ وارد ورزشگاه آزادی شد. محسن قهرمانی قاضی اين ديدار است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016