پنجشنبه 5 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی مهدوی‌کيا: دوست دارم آخرين دربی‌ام با برد همراه شود

مهر ـ کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس با اعلام اينکه شايد دربی هفتاد و شش، آخرين دربی باشد که در آن حضور دارد، گفت: خيلی دوست دارم با پرسپوليس برنده اين بازی باشم و هدف ما فقط بردن دربی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدوی‌کيا در نشست خبری پيش از هفتاد و ششمين دربی پايتخت ضمن بيان مطلب فوق گفت: شايد اين بازی، آخرين دربی‌باشد که من در آن حضور دارم، بنابر اين خيلی دوست دارم با پرسپوليس اين دربی را ببريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اين بازی حساسيت‌‎های خاص خود را دارد، ضمن اينکه برای بالا آمدن در جدول به سه امتياز بازی نياز داريم، به همين دليل برای کسب سه امتياز، فوتبال خيلی خوب و قابل قبولی را به نمايش خواهيم گذاشت.

کپيتان تيم پرسپوليس در خصوص آخرين وضعيت مصدوميتش اظهار داشت: مصدوميتم کاملا برطرف شده و خوشبختانه مشکلی در اين خصوص ندارم.

مهدوی‌کيا در پاسخ به اين پرسش که آيا به دنبال اين هستيد که رکوردهای خود در دربی را حفظ يا افزايش دهيد؟، تاکيد کرد: من در فوتبال دنبال رکورد شکستن نبوده و نيستم اما اميدوارم بتوانم موفيت‌های قبلی خودم را تکرار کنم.

وی در پاسخ به اين پرسش که از هواداران دو تيم در روز بازی دربی چه انتظاری داريد؟، تصريح کرد: از هواداران دو تيم می‌خواهم فقط تيم‌های خود را تشويق کرده و به يکديگر توهين نکنند تا شاهد يک دربی سالم و بدوم حاشيه باشيم.

کپيتان تيم پرسپوليس در خصوص نتيجه بازی هم گفت: هدف‌مان شکست دادن استقلال است و هر تيمی که در چنين ديداری از فرصت‌های خود نهايت استفاده را ببرد، برنده دربی خواهد شد.

هفتاد و ششمين ديدار تيم های فوتبال استقلال و پرسپوليس که از رقابت های هفته بيست و سوم ليگ دوازدهم محسوب می شود، ساعت ۱۵ روز جمعه ۶ بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016