پنجشنبه 5 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجتبی جباری: راه قهرمانی استقلال با برد پرسپوليس هموار می شود، غيبت کريمی به نفع‌مان شد

مهر ـ هافبک ملی پوش استقلال با تاکيد بر اينکه هنوز به آمادگی صد در صد نرسيده در خصوص دربی ۷۶، گفت: بازيکنان ما انگيزه زيادی دارند تا با شکست پرسپوليس راه خود را برای رسيدن به قهرمانی در ليگ هموار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی جباری در نشست خبری پيش از ديدار دربی ۷۶ ضمن بيان مطلب فوق گفت: شرايط ما چند هفته است که خيلی خوب شده و به غير از بازی با ملوان، در ديگر ديدارها عملکرد خوبی داشته‌ايم. در تمرينات تيم نيز شرايط خوبی داريم و بازيکنان ما انگيزه لازم را دارند که اين انگيزه پيش‌تر برای قهرمانی در ليگ برتر است.

وی افزود: نفرات تيم به اين درک رسيده‌اند هر آنچه را که می‌خواهند بدست آورند، بايد در تمرين به آن برسند. ما بايد با از سد پرسپوليس بگذريم و به قهرمانی در ليگ نزديک‌تر شويم، قطعا کسب ۳ امتياز اين بازی راه قهرمانی ما را هموارتر می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هافبک ملی پوش تيم فوتبال استقلال در پاسخ به اين پرسش که چه انتظاری از هواداران در بازی دربی داريد؟، اظهار داشت: هواداران ما هميشه سنگ تمام گذاشته‌اند، با اينکه همواره کمترين امکانات برای آنها در نظر گرفته می‌شود. من متاسفم که آنها امکانات کمی دارند و حتی برخی از آنها به دليل مشکلات اقتصادی نمی‌توانند به ورزشگاه بيايند. هواداران در هر شرايطی پشتيبان تيم ما بوده‌اند.

وی در پاسخ به اين پرسش که آيا تيمی در دربی برنده می‌شود که خط ميانی قويتری داشته باشد؟، گفت: هر دو تيم از بازيکنان خوبی در خطوط ميانی خود برخوردارند. در حال حاضر يکی از نقاط قوت تيم استقلال خط دفاعی و دروازه‌بان ما است. آنان هميشه اين اطمينان را به ما می‌دهند که می‌توانيم حتی در شرايط سخت برنده بازی باشيم. البته بازيکنان خط حمله ما نيز عملکرد خوبی داشته و موقعيت های زيادی را تبديل به گل کرده اند.

جباری تاکيد کرد: در مجموع در هر ۳ خط ما وضعيت خوبی داريم که صدرنشينی استقلال اين موضوع را ثابت می کند. در واقع بايد بگوييم اگر ما توانستيم در بازی با ملوان يک امتياز بگيريم فقط به خاطر عملکرد خوب خط دفاعی و دروازه بان ما بوده است.

وی در خصوص غيبت علی کريمی به دليل مصدوميت در ترکيب تيم پرسپوليس خاطرنشان کرد: کريمی بازيکن بزرگ و با تجربه‌ای است که خونسردی و اعتماد به نفس او، می‌توانست کمک زيادی به پرسپوليس بکند. در واقع غيبت او به نفع ماست چون اين بازيکن تجربيات خوبی در چنين ديدارهايی دارد.

هافبک ملی پوش تيم فوتبال استقلال تاکيد کرد: البته بقيه بازيکنان پرسپوليس نيز به دليل آمادگی خوبی که دارند، در شرايط مطلوبی به سر می‌برند و ما همه آنها را جدی می‌گيريم.

وی در خصوص آمادگی خود برای حضور در دربی ۸۶، تصريح کرد: در شرايط آمادگی صد درصد نيستم زيرا پس از برطرف شدن مصدوميتم از نيم فصل به آرامی به ترکيب تيم اضافه شده‌ام. در واقع فرصت زيادی برای بدنسازی نداشته‌‎ام. خوشبختانه سرمربی تيم اگر در يک بازی به من فشار می‌آورد در بازی بعدی در نيمه دوم و يا دقايقی از من استفاده می‌کند و اين باعث می‌شود تا من به آرامی به آمادگی مطلوب برسم.

جباری در خاتمه گفت: اميدوارم در بازی فردا شرايط به گونه‌ای باشد که بازيکنان دو تيم با استرس وارد زمين نشوند تا بتوانند بازی خوب و تماشاگر پسندی را به نمايش بگذارند.

هفتاد و ششمين ديدار تيم های فوتبال استقلال و پرسپوليس که از رقابتهای هفته بيست و سوم ليگ دوازدهم محسوب می‌شود، ساعت ۱۵ روز جمعه ۶ بهمن‌ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016