جمعه 6 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنان سرمربيان پرسپوليس و استقلال پس از دربی ۷۶

گل محمدی: راحت از پنالتی‌های ما می‌گذرند
• حق پرسپوليس سهميه آسياست

ايسنا ـ سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با انتقاد شديد از عملکرد تيم داوری پنالتی‌های از دست رفته تيمش را عامل تساوی داربی ۷۶ دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، يحيی گل‌محمدی در نشست خبری پس از داربی که با تساوی بدون گل همراه بود گفت: ما بازی را خوب شروع کرديم و خوب هم تمام کرديم من از عملکرد بازيکنانم راضی هستم و از آن‌ها تشکر می‌کنم فقط کمی در زدن ضربات آخر بی‌دقتی کرديم.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: به نظر من هر دو صحنه که در محوطه جريمه استقلال رخ داد پنالتی بود. وقتی که به رختکن رفتيم مطلع شديم که کارشناسان همه پنالتی‌ها را تاييد کرده‌اند اما نمی‌دانم چرا داور پنالتی نگرفت. خيلی راحت از پنالتی‌های تيم ما می‌گذرند. اين چه سناريويی است که برای ما نوشته می‌شود. از وقتی من سرمربی شده‌ام از اين پنالتی‌ها زياد برای تيم ما نگرفته‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: ديگر نمی‌دانيم به کی و کجا شکايت کنيم. صدای مابه جايی نمی‌رسد. اگر رسيده بود تا الان جواب داده بود. من نمی‌دانم جواب ۳۰ ميليون هوادار پرسپوليس که شب و روز ندارند را چه کسی می‌دهد؟ از تمام هواداران تشکر می‌کنم و از مسئولان خواهش می‌کنم به مسئله داوری رسيدگی کنند که اين معضل حل شود.

سرمربی پرسپوليس در پاسخ به سوالی که چرا پرسپوليس با وجود عملکرد خوب در دفاع در حمله خوب کار نکرد، گفت: استقلال خيلی عقب کشيده بود و با تعداد مدافعان زيادی بازی می‌کرد. برای تيم ما خيلی سخت بود که از اين دفاع چند لايه عبور کنيم اما به نظرم در مجموع خوب بازی کرديم.

گل محمدی در پاسخ به اين سوال که آيا ليگ برای پرسپوليس تمام شده گفت: نه. هيچ چيز برای ما تمام نشده است ما با تمام قوا می‌جنگيم تا ليگ را در يکی از رده‌های بالای جدول تمام کنيم.

وی درباره عملکرد کريم انصاری فرد نيز گفت: به نظر من کريم خوب بازی کرد و يکی از بهترين بازی‌های عمرش را انجام داد. در کل از انصاری فرد راضی هستم. دليل تعويضش هم خستگی زياد او بود.

گل‌محمدی درباره نرسيدن علی کريمی به اين بازی نيز گفت: متاسفانه مصدوميت او بيش از چيزی که انتظارش را داشتيم طول کشيد. من فکر می‌کردم بتواند در اين داربی برای ما بازی کند. اين هم يکی از بدشانسی‌های ما بود. نبود کريمی در اين يکی دو هفته در تيم ما حس شد. اميدوارم هرچه سريع‌تر با آمادگی کامل برگردد.

سرمربی پرسپوليس در پايان در پاسخ به اين سوال که پرسپولثيس با اين روند رو به رشد می‌تواند سهميه آسيا بگيرد گفت: اميدوار هستيم جزو تيم‌های بالای جدول باشيم و سهميه ليگ قهرمانان آسيا را به دست آوريم هرچند کمی دير شده اما نااميد نيستيم و اميدواريم با روند خوب در ادامه رقابت‌ها امتيازهای از دست رفته نيم فصل اول را جبران کنيم.

***

قلعه‌نويی: پرسپوليس چيزی برای از دست دادن نداشت
• مجيدی دقت می‌کرد، می‌برديم

خبرگزاری فارس: سرمربی تيم فوتبال استقلال گفت: با توجه به شرايط پرسپوليس در جدول رده‌بندی، آنها چيزی برای از دست دادن در اين بازی نداشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امير قلعه‌نويی پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپوليس در دربی ۷۶ گفت: به قهرمانی و تيم داوری تبريک می‌گويم. بازی خوبی را شاهد بوديم، هر چند برنده نداشت.

وی ادامه داد: شروع نيمه اول پرسپوليس خوب بازی کرد اما در ادامه نبض بازی را به دست گرفتيم. در نيمه دوم پرسپوليس بهتر کار کرد اما با تغييراتی که انجام داديم به توپ و ميدان مسلط شديم.

سرمربی استقلال ادامه داد: پرسپوليسی‌ها با توجه به شرايطشان در جدول چيزی برای از دست دادن نداشتند و با استرس کمتری وارد زمين شدند البته ما هم با تعويض‌هايی که انجام داديم به دنبال حرکت رو به جلو بوديم و اينکه گل نخوريم و سپس به گل برسيم.

قلعه‌نويی افزود: اگر مجيدی دقت می‌کرد می‌توانستيم برنده باشيم مردم و تماشاگران با توجه به مهره‌هايی که دو تيم دارند انتظار بيشتری دارند اما در اين مسابقه شاهد موقعيت‌های زيادی نبوديم.

قلعه‌نويی درباره تيم ملی و اينکه آيا برنامه‌ای برای برگرداندن رحمتی به دروازه تيم ملی دارد گفت: تمام هدف ما موفقيت و سربلندی ايران است و همه بايد کمک کنيم. رحمتی تصميم عجولانه‌ای گرفت اما کی‌روش بايد بهتر مديريت می‌کرد.

وی افزود: رحمتی بهترين دروازه‌بان آسياست که آمار شاهد اين ادعا است تيم ملی بايد با سربلندی راهی جام‌جهانی شود. تصميم داشتند بعد از دربی با رحمتی و اگر نياز باشد با کی‌روش صحبت کنم که اگر سوءتفاهمی است برطرف شود.

قلعه‌نويی خاطرنشان کرد: رحمتی در ۷ امتيازی که تيم ملی گرفته است به خصوص در ديدار مقابل کره و ازبکستان سهم زيادی داشت.

وی درباره بازيکن شاخص اين مسابقه گفت: هر دو تيم بازی خوب و جوانمردانه‌ای انجام دادند و نمی‌توان از مهره‌ شاخصی نام برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016