شنبه 7 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نکونام: خطای پنالتی نکردم

هافبک استقلال می گوید حساسیت بالا باعث شد دیدار استقلال - پرسپولیس بازی زیبایی نباشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جواد نکونام بعد از تمرین استقلال در جمع خبرنگاران درباره بازی دیروز استقلال و پرسپولیس گفت: معمولا بازی‌های استقلال و پرسپولیس به علت حساسیت بالا کسل کننده می‌شود و بازی‌هایی از این دو تیم معمولا زیباست که بیشتر از دو گل در آن رد و بدل شده است. در هر حال همان طور که گفتم حساسیت‌ها مانع از ارائه بازی زیبا می‌شود و این از شرایط بازی است.

نکونام در پاسخ به اینکه آیا قبول دارید پرسپولیس در این دیدار بهتر از استقلال عمل کرد گفت: این گونه نبود و کنترل بازی در دست ما بود تا دقیقه 60 که پرسپولیس به بازی مستقیم روی آورد و سانتر از جناحین در دستور کار این تیم قرار گرفت. در نیمه نخست تیم ما بر بازی سوار بود و در نیمه دوم آن‌ها بر بازی بیشتر مسلط بودند. از لحاظ موقعیتی هم به نظرم آن‌ها یک یا دو موقعیت به دست آوردند و ما هم یک موقعیت داشتیم که البته هیچ کدام از این موقعیت‌ها، صددرصد نبود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او در پاسخ به این که آیا بر روی حقیقی خطای پنالتی انجام داده است؟ گفت: حقیقی قبل از برخورد با من برای رسیدن به توپ تلاش کرد و در این درگیری برای گرفتن توپ حتی دستش به صورت من هم برخورد کرد ولی من برخوردی با او نداشتم و اگر هم اتفاقی افتاده یک حرکت طبیعی بوده و پنالتی نبوده است. البته کارشناسان در این زمینه باید نظر دهند ولی حتی در فوتبال جهان هم هر هندی را پنالتی نمی‌گیرند و فکر می‌کنم حقیقی به علت اعتراضش به داور، کارت زرد گرفت.

کاپیتان تیم ملی در ادامه در پاسخ به این انتقاد که چرا بازیکنان استقلال بعد از اتمام بازی از در پشتی ورزشگاه خارج شدند و با خبرنگاران مصاحبه نکردند گفت: من در رابطه با خودم صحبت می‌کنم. من خودم دیروز تصمیم داشتم بعد از مدت‌ها مصاحبه کنم ولی وقتی که خواستم وارد محوطه شوم با ازدحام جمعیت زیادی روبه‌رو شدم که من را از این کار منصرف کرد و برای همین نیامدم.

بازیکن استقلال در پاسخ به اینکه چرا تیم صدر جدولی مانند استقلال باید چنین بازی‌ جلوی تیم یازدهم جدول انجام دهد گفت: این بازی، یازدهم و اول ندارد. از طرفی ما برای این بازی تمرکز بیشتری داشتیم و گرفتن امتیاز در این دیدار برای ما حیاتی‌تر بود. از سوی دیگر پرسپولیس چیزی برای از دست دادن نداشت و این را هم فراموش نکنید که تیمی که در صدر جدول است استرس بیشتری در این دیدار‌ها دارد.

جواد نکونام در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره این که آیا صحت دارد مهدی رحمتی به علت اختلاف با شما از تیم ملی خداحافظی کرده است، گفت: ترجیح می‌دهم در این باره چیزی نگویم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016