دوشنبه 23 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مورينيو: دنيا در انتظار بازی منچستريونايتد - رئال مادريد است

مهر ـ سرمربی تيم فوتبال رئال مادريد پيش از رويارويی با منچستريونايتد در چارچوب مرحله يک‌هشتم نهايی رقابت‌های ليگ قهرمانان اروپا گفت دنيا در انتظار برگزاری اين مسابقه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تيم فوتبال منچستريونايتد چهارشنبه در ديدار رفت از دور يک هشتم نهايی رقابت‌های ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان رئال مادريد خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


"خوزه مورينيو" در ارتباط با اين ديدار اظهار داشت: اين مسابقه ای است که دنيا انتظار آن را می کشد. دنيا در انتظار ديدار ديگری نيست بنابراين من مطمئنم که می توانيم به آنها آنچه در انتظارش هستند را ارائه کنيم.

مورينيو پيش از اين چه در کسوت مربيگری پورتو چه در لباس مربيگری چلسی رويارويی‌های بسياری با "سرآلکس فرگوسن" داشته است. سرمربی پرتغالی رئال در اين خصوص گفت: فکر می کنم اين يک مزيت بوده زيرا او شخص مهمی در دنيای فوتبال است و مهم تر اينکه آدم خوبی است. من همواره روابط فوق العاده ای با فرگوسن داشته ام و به آن می بالم.

وی افزود: ما رويارويی های بسياری با يکديگر داشته ايم که از زمان پورتو آغاز شده است. در چلسی و اينتر هم با هم بازی کرده‌ايم و اکنون نوبت به رقابت ما در رئال مادريد است. من در همه باشگاه هايی که کار کرده ام با سرآلکس فرگوسن رو در رو شده ام.

مورينيو در پايان گفت: می خواهم اين بازی را ببرم البته بر اين باورم که فرد بازنده، هم غم و هم شادی را تجربه خواهد کرد چون بين ما رفاقت است. با اين حال من دوست دارم برنده از زمين خارج شوم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016