چهارشنبه 25 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس به رده ششم رسيد

پرسپوليس با پيروزی برابر گهر با ۵ پله صعود به رده ششم جدول رده‌بندی ليگ برتر صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، پرسپوليس در شرايطی که مدت‌ها در رده يازدهم جدول حضور داشت، به لطف پيروزی ۳ بر ۲ برابر گهر به رتبه ششم جدول صعود کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ابتدا غلامرضا رضايی در دقيقه ۱۸ پرسپوليس را پيش انداخت و نيمه نخست با همين نتيجه به پايان رسيد اما با شروع نيمه دوم دورودی‌ها نمايشی توفانی ارائه کردند و موفق شدند در کمتر از ۱۵ دقيقه دو گل وارد دروازه پرسپوليس کنند. ابتدا حامد پورعمرانی در دقيقه ۴۷ و سپس در دقيقه ۵۶ مجيد خميس دروازه‌ پرسپوليس را باز کردند.

پس از پيش افتادن گهر، بازيکنان پرسپوليس با حضور هادی نوروزی تهاجمی‌تر شدند و حملاتی را روی دروازه گهر تدارک ديدند که در يکی از اين حمله‌ها هادی نوروزی که با وجود حضور محمد نوری بازوبند کاپيتانی را پس از ورودش به ميدان بر بازو بسته بود توانست در دقيقه ۷۰ گل تساوی را وارد دروازه پرسپوليس کند.

در ادامه بازيکنان پرسپوليس باز هم بر روی دروازه گهر حملاتی را تدارک ديدند و موفق شدند در دقيقه ۸۹ توسط پروويچ که به عنوان بازيکن ذخيره وارد ميدان شده بود، به گل سوم دست يابند تا تعويض‌های يحيی گل‌محمدی به داد پرسپوليس برسد.

در ادامه و در شرايطی که بازيکنان گهر به اميد به ثمر رساندن گل تساوی بر روی دروازه پرسپوليس حمله کرده بودند در ضد حمله‌ هادی نوروزی با آرش مهربان تک به تک شد و خطای دروازه‌بان گهر باعث شد تا بخشی‌زاده در سوتش به نشانه پنالتی بدمد. حسين ماهينی پس از اعلام خطای پنالتی پشت توپ قرار گرفت اما ضربه‌اش با ديرک دروازه برخورد کرد تا پرسپوليس از رسيدن به گل چهارم محروم شود.

پرسپوليس با اين پيروزی ۳۵ امتيازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به صبای قم به رتبه ششم جدول رده‌بندی صعود کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016