یکشنبه 13 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احسان حدادی: به آمريکا می‌روم، اين نحوه برخورد با قهرمانان نيست

احسان حدادی در حالی امشب به آمريکا می‌رود که شورای برون مرزی با اين سفر او مخالفت کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، احسان حدادی، نايب قهرمان پرتاب ديسک المپيک لندن که چند ماهی را در آمريکا مشغول تمرين و پيگيری عقد قرارداد با يک مربی جديد بود، بار ديگر قرار است امشب به آمريکا بازگردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين در حالی است که شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان با اين سفر مخالفت کرده و در صورتی که او بخواهد امشب به آمريکا برود، بايد همه هزينه‌های سفرش را خودش تقبل کند. اين موضوعی است که حسابی بهترين دووميدانی کار تاريخ ورزش ايران را کلافه کرده است.

يکی از سه پرتابگر برتر ديسک دنيا در چند سال اخير در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار کرد: من از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کميته ملی المپيک توقع حمايت دارم. اکنون که مربی ندارم و خودم بر اساس پيگيری‌های مختلف توانسته‌ام شرايط مناسبی برای تمرين ايجاد کنم، چرا ارگان‌هايی که بايد حامی قهرمانان باشد اين طور با من رفتار می‌کنند. من نمی‌خواهم در ناراحتی حرف‌های تندی بزنم، اما به نظر من اين رفتار چندان درست نيست. من اکنون برای سفر به آمريکا نزديک به ۱۶ ميليون تومان تنها پول بليت داده‌ام. مگر درآمد من چقدر بوده است که بخواهم همه هزينه‌ها را خودم بکنم؟

وی ادامه داد: من اکنون بسيار ناراحتم. با افشين داوری به عنوان رييس فدراسيون که صحبت می‌کنم می‌گويد همه چيز درست می‌شود. او به من می‌گويد که بايد کمی صبر کنم، اما در اين شرايط که خودم را برای رقابت‌های مهم سال آينده آماده کنم، چگونه بايد صبر کنم؟ به من انتقال داده‌اند که برای مربی و ماساژورم تنها می‌توانند ماهی پنج هزار دلار پرداخت کنند. کدام مربی و ماساژور با ماهی پنج هزار دلار با من کار می‌کند؟ من می‌خواستم برای تمرين به آفريقای جنوبی بروم، اما مربی نداشتم که آنجا بروم. همه قهرمانان بزرگ دنيا با مربيانشان به کمپ آفريقای جنوبی می‌آيند اما من با يک مربی در آمريکا صحبت کرده‌ام که می‌خواهم با او کار کنم. آن هم اين طور مسئولان دارند از من حمايت می‌کنند.

نايب قهرمان پرتاب ديسک المپيک با تاکيد بر اين که بايد يک تصميم اصولی برای خودم بگيرم، ادامه داد: مردم از من توقع دارند. وقتی من را در خيابان می‌بينند همه از شرايطم می‌پرسند. هر کس به من می‌رسد می‌گويد احسان امسال برای طلا می‌روی. همه از من طلا می‌خواهند، همه می‌گويند طلا، طلا، طلا. اما واقعا با اين شرايط چگونه بايد به قهرمانی جهان برسم؟ می‌گويند بايد در هزينه‌هايمان صرفه جويی کنيم، من هم به اين حرف احترام می‌گذارم اما واقعا اين طريقه صرفه جويی است؟ آيا کمک نکردن به يک قهرمان مصداق صرفه جويی است؟

احسان حدادی در پايان گفت: من بايد يک تصميم خوب برای ادامه فعاليت‌های قهرمانی‌ام بگيرم. به هر حال نمی‌توانم شرايط را اين گونه پيش ببرم. حالا اميدوارم که آقايان داوری و افشارزاده و همچنين مسئولان محترم وزارت ورزش و جوانان بنشينند و در مورد من به يک جمع‌بندی مشترک برسند. اميدوارم مشکلات حل شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016