یکشنبه 13 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئال در بارسلون هم بارسا را شکست داد، پايان سلطنت کاتالان ها بر ال کلاسيکو

مهر ـ تيم فوتبال رئال مادريد موفق شد در دور برگشت رقابتهای لاليگا بارسلونا را در سانتياگوبرنابئو شکست دهد تا دومين شکست پياپی کاتالان ها در فاصله ۴ روز را رقم بزنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شاگردان ژوزه مورينيو موفق شدند در حضور بيش از ۸۰ هزار تماشاگر ورزشگاه سانتياگوبرنابئو باز هم رقيب ديرينه خود بارسلونا را شکست دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين بازی در ابتدا کريم بنزما روی ارسال تماشايی آلوارو ماروتا موفق شد در دقيقه ۶ دروازه بارسا را باز کند تا تيم ميزبان يک بر صفر پيش بيفتد.

اما ليونل مسی ستاره آرژانتينی بارسا در دقيقه ۱۸ از تله آفسايد خط دفاعی رئال گريخت و با عبور از سرخيو راموس توپ را به تور دروازه رئال چسباند تا بازی به تساوی کشيده شود. مسی با اين گل به رکورد ۱۸ گل آلفردو دی استفانو در رقابتهای ال کلاسيکو رسيد.

نيمه نخست با تساوی ۱-۱ به پايان رسيد. در نيمه دوم کريس رونالدو در دقيقه ۵۷ به جای کريم بنزما به ميدان آمد تا نيروی تهاجمی رئالی ها افزايش يابد.

در دقيقه ۸۲ بازی سرخيو راموس يکی از کرنرهای رئال را با ضربه سری تماشايی به گل تبديل کرد تا شاگردان ژروزه مورينيو بار ديگر پيش بيفتند. رونالدو در دقايق پايانی بازی يک ضربه ايستگاهی را هم به تيرک دروازه بارسا زد.

در پايان رئال موفق شد در فاصله ۴ روز ۲ بار رقيب ديرينه خود را يکبار در نيوکمپ و يکبار در سانتياگوبرنابئو شکست دهد.

ديه گو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتين يکی از تماشاگران ويژه اين بازی بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016