چهارشنبه 16 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس به نيمه نهايی جام حذفی رسيد

تيم فوتبال پرسپوليس به سختی از سد ذوب آهن گذشت تا به جمع ۴ تيم برتر جام حذفی راه يابد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، دو تيم ذوب آهن و پرسپوليس از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در چارچوب مرحله يک چهارم نهايی جام حذفی فوتبال در اصفهان به ديدار يکديگر رفتند که تلاش دو تيم در پايان وقت قانونی بازی تساوی بدون گل بود اما در وقت های اضافه سرخپوشان با تک گل محمد نوری پيروزی بازی شدند و به مرحله بعد صعود کردند.

علی کريمی در اين بازی از روی سکوها کار را دنبال می‌کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين نيمه هر دو تيم تا حدودی ميل به حمله نشان دادند و چند موقعيت گل نيز به دست آوردند. اوايل بازی پرسپوليس چند فرصت خوب گلزنی به دست آورد که در بهترين موقعيت مهرداد پولادی يک ضربه ايستگاهی را از فاصله ۲۵ متری به سمت دروازه ذوب آهن شليک کرد اما دروازه‌بان اين تيم به سختی آن را مهار کرد.

در دقايقی از بازی نيز ذوب آهن تا حدودی بهتر کار کرد. بهترين موقعيت‌های تيم ميزبان در دو دقيقه پايانی نيمه اول به دست آمد. در صحنه اول پيام صادقيان که با نيلسون تک به تک شده بود، توپش را با اختلاف کمی از کنار دروازه به بيرون فرستاد و يک دقيقه بعد محسن بياتی‌نيا در موقعيتی تقريبا مشابه توپ را نتوانست به داخل چارچوب دروازه پرسپوليس هدايت کند.

نيمه دوم
در نيمه دوم هر دو تيم بازی محتاطی در پيش گرفتند و موقعيت گل بسيار کمی روی دروازه ها خلق شد.

در دقيقه ۷۷، سانتر مهرداد پولادی از سمت چپ با ضربه سر نه چندان قدرتمند هادی نوروزی با فاصله از کنار دروزاه ذوب آهن به بيرون رفت.

در دقيقه ۸۱، محمد نوری به عنوان نخستين بازيکن تعويضی پرسپوليس وارد زمين شد. پنج دقيقه بعد ضربه آزادی نصيب پرسپوليس شد که ضربه نوک پا و محکم نوری از بالای دروازه با اختلاف کمی به بيرون رفت.

وقت اول اضافه
در ابتدای اين نيمه کريم انصاری‌فرد به جای هادی نوروزی وارد زمين شد.

در دقيقه ۱۰۴ سانتر پيام صالحيان مقابل دروازه پرسپوليس به اسماعيل فرهادی رسيد اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بيرون رفت.

در دقيقه ۱۰۷ حرکت سرعتی غلامرضا رضايی از سمت راست با سانتر خوب او برای محمد نوری همراه شد که کاپيتان پرسپوليس با يک ضربه سر دقيق توپ را تبديل به گل کرد تا پرسپوليس با يک گل پيش بيفتد.

در پايان اين نيمه هم محمد قاضی به جای غلامرضا رضايی وارد زمين شد.

وقت اضافه دوم
در دقيقه ۱۱۷ شوت از راه دور محسن مسلمان پس از برخورد به دست نيلسون به تير دروازه خورد و به کرنر رفت. ذوب آهنی ها از کرنر هم نتوانستند استفاده کنند.

پرسپوليسی‌ها هم دو سه بار در ضد حمله صاحب موقعيت های نصفه و نيمه شدند اما هيچکدام به ثمر ننشست تا در پايان پرسپوليس با همان يک گل پيروز بازی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016