پنجشنبه 10 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس برابر سايپا به پيروزی رسيد، صعود سرخ‌ها به رده ششم

تيم فوتبال پرسپوليس که برای ديدار با سايپا تغييراتی را در ترکيب خود ايجاد کرده بود، با نمايش خوبی که در نيمه اول داشت موفق شد نارنجی پوشان کرجی را با شکست بدرقه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بيست و هشتم دوازدهمين دوره رقابت های فوتبال ليگ برتر باشگاه های کشور از ساعت ۱۷:۲۰ امروز پنجشنبه با نبرد تيم های پرسپوليس و سايپا در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که در پايان اين ديدار شاگردان يحيی گل محمدی موفق شدند با نتيجه ۴ بر يک حريف خود را شکست دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ديدار که به قضاوت سعيد مظفری زاده و در حضور حدود ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شد، شاگردان يحيی گل محمدی نيمه اول را با نمايشی زيبا و قابل قبول پشت سرگذاشتند و موفق شدند سه بار توسط ميثم نقی زاده(۷)، غلامرضا رضايی(۱۲) و رضا حقيقی(۴۵ - پنالتی) به گل رسيد تا با يک برد پرگل راهی رختکن شود.

اما در نيمه دوم اين شاگردان مجتبی تقوی بودند که شروع بهتری داشتند و چند موقعيت خوب را روی دروازه حريف ايجاد کردند و موفق شدند در دقيقه ۵۱ توسط روزبه شاه علی دوست يکی از گل های خورده را جبران کنند. در ادامه گل محمدی با به ميدان فرستادن محمد نوری که به همراه چند ستاره ديگر اين تيم از ابتدا نيمکت نشين بودند، سعی داشت بازی را کنترل و نتيجه را حفظ کند.

در دقايق پايانی سرخپوشان بازهم صاحب موقعيت هايی برای گلزنی شدند که در يکی از بهترين های آن کريم انصاريفرد که تنها ۱۰ دقيقه در اين ديدار بازی کرد، در حالی که دو بازيکن ديگر موقعيت تک به تک داشتند توپ را به بالای دروازه زد. در دقيقه دوم وقت های اضافه انصاريفرد با فراری خوب از تله آفسايد مدافعان سايپا در موقعيت تک به تک قرار گرفت که پاس عرضی او را محمد نوری به گل چهارم تبديل کرد.

تيم فوتبال پرسپوليس با اين پيروزی ۴۲ امتيازی شد و به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد. تيم فوتبال سايپا نيز با ۳۵ امتياز در رده يازدهم جدول جای گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016