چهارشنبه 16 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رونالدو: در دو بازی احساس خجالت می کردم، بايد به تصميم داور احترام گذاشت

کريس رونالدو ستاره منچستريونايتد می گويد در هر دو بازی مقابل منچستريونايتد احساس خجالت می کرده است.


به گزارش خبرگزاری مهر، کريس رونالدو پس از پيروزی رئال مادريد مقابل تيم سابقش منچستريونايتد در جمع خبرنگاران گفت: شب فراموش نشدنی برای من بود. استقبال هواداران از من حيرت انگيز بود، هرگز اين لحظات را فراموش نخواهم کرد. نمی توانم حتی با کلمات هم آن را توصيف کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رونالدو در ادامه افزود: از طرف ديگر هم برای رئال مادريد خوشحالم که توانست به دور بعد صعود کند اما از يک سرف هم ناراحت هستم چرا که اين شب و استقبال هواداران را نمی توانم فراموش کنم. عجيب است اما در هر دو بازی کمی احساس خجالت می کردم. احساسی است که نمی شود آن را توصيف کرد. به رختکن يونايتد رفتم و با همه بازيکنان و با سرمربی و با رئيس باشگاه صحبت کردم.

ستاره رئال مادريد احتمال بازگشت به منچستريونايتد را هم رد نکرد و گفت: هيچ کس نمی تواند آينده را پيش بينی کند اما هواداران و تماشاگران در اولدرتافورد بی نظير هستند. در مورد آينده نمی توان صحبت کرد اما فعلا من از حضور در رئال مادريد راضی هستم.

کريس رونالدو در مورد صحنه اخراج نانی بازيکن منچستريونايتد نيز گفت: داور ممکن است اشتباه کند اما اشتباه داوری هم جزئی از فوتبال است و ما بايد به تصميم داور احترام بگذاريم. به نظرم در مجموع دو بازی رفت و برگشت رئال مادريد شايسته صعود به دور بعد بود.

ستاره پرتغالی رئال در مورد يک هفته گذشته نيز گفت: يک هفته باورنکردنی را پشت سرگذاشتيم، هر دو بازی مقابل بارسلونا را با پيروزی پشت سرگذاشتيم و اکنون هم منچستريونايتد را از پيش رو برداشتيم. فوق العاده بود، ما در شرايط بسيار خوبی قرار داريم. می خواهيم اين روند را ادامه دهيم چون می خواهيم ليگ قهرمانان اروپا را فتح کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016