پنجشنبه 17 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاری سن‌ژرمن و يوونتوس به يک چهارم نهايی رسيدند

برد بی دردسر يووه
پاری سن‌ژرمن بدون بکام صعود کرد

ايسنا ـ با صعود پاری سن‌ژرمن و يوونتوس نيمی از تيم های مرحله يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان اروپا مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در پارک دوپرنس شهر پاريس، پاری سن ژرمن که در بازی رفت توانسته بود در اسپانيا حريفش والنسيا را دو بر يک شکست دهد و با اندوخته ای مطمئن پای به اين مسابقه گذاشته بود در نهايت برابر والنسيا به نتيجه يک بر يک رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ديدار شاگردان کارلو آنجلوتی بدون زلاتان ابراهيموويچ محروم بازی را در دست گرفت. آنها چندين بار می توانستند با حرکات خاوير پاستوره و ازگوئل لاوتزی به گل برسند که موفق نبودند. والنسيا مهمان نيز در اين ديدار می توانست به گل برسد. يوناس و سولدادو نيز بازيکنان والنسيا بودند که موقعيت هايشان در اين ديدار راه به جايی نبرد تا نيمه نخست اين ديدار با نتيجه صفر بر صفر به پايان برسد.

در نيمه دوم خوناس در دقيقه ۵۵ والنسيا را با شوت ديدنی و سنگين خود جلو انداخت. برتری والنسيا خيلی دوام نداشت و پاری سن ژرمن موفق شد دقيقه ۶۶ به گل برسد. حرکت کوين گاميرو توپ را در مقابل ازگوئل لاوتزی قرار داد و اين مهاجم آرژانتينی نيز در دو مرحله موفق شد گلزنی کند تا کار به تساوی کشيده شود. پس از اين گل والنسيا توپ و ميدان را در اختيار گرفت اما نتوانست از دفاع مستحکم پاری سن ژرمن عبور کند.

در ديگر ديدار اين مرحله يوونتوس که در بازی رفت در اسکاتلند با سه گل به برتری رسيده بود، در تورين نيز موفق شد سلتيک را شکست دهد. برای بيانکونری در اين ديدار آلساندرو ماتری در دقيقه ۲۴ گل زد. در ادامه مسابقه بازيکنان سلتيک که اميدشان برای پيروزی در اين بازی کمرنگ تر شده بود حملات جسته و گريخته ای را روی دروازه بوفون انجام داد اما نتوانست به گل برسد تا نيمه نخست اين ديدار با يک گل به سود ميزبان به پايان برسد. در نيمه دوم فابيو کواگليارا که زمزمه جدايی اش از تورين به گوش می رسد در دقيقه ۶۵ توانست گل بعدی يوونتوس را به ثمر برساند تا بازی ۲ بر ۰ به سود يوونتوس تغيير کند تا پس از حذف منچستر يونايتد يک تيم ديگر بريتانيايی نيز از ليگ قهرمانان اروپا حذف شود و فعلا تنها آرسنال باقی بماند.

به اين ترتيب تاکنون تيم های رئال مادريد ، بوروسيا دورتموند ، يوونتوس و پاری سن ژرمن توانستند نيمی از تيم های مرحله يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان اروپا را تشکيل دهند.

ادامه بازی های مرحله يک هشتم نهايی ليگ قهرمانان اروپا هفته آينده برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016