سه شنبه 22 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: العين را ببريم ۵۰ درصد راه صعود را رفته‌ايم

سرمربی تيم فوتبال استقلال با اشاره به اهميت امتيازات ديدار اين تيم برابر العين امارات گفت: اگر اين بازی را ببريم ۵۰ درصد راه صعود ما هموار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امير قلعه‌نويی ظهر امروز سه‌شنبه در نشست خبری پيش از ديدار استقلال برابر العين امارات گفت: اعتقاد من اين است که العين در سه سال اخير جزو قويترين تيم‌های عربی بوده است. اين تيم در ليگ امارات قهرمان شده و هم اکنون صدرنشين مسابقات است. آنها بازی اول را در ليگ قهرمانان بردند و تيمی با برنامه هستند. البته ما هم استقلال هستيم و هفته به هفته بهتر شده‌ايم. در اين بازی نيز اميدوارم هواداران ما به استاديوم بيايند تا با پشتوانه آنها و اساس تاکتيکی که داريم به ۳ امتياز برسيم. العين خط هافبک و حمله خوبی دارد ولی بايد تاکتيک خود را به آنها ديکته کنيم تا با شکست اين تيم ۵۰ درصد راه صعود را هموار سازيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در خصوص شرايط رحمتی و حيدری برای اين بازی اظهار داشت: امسال از نظر پزشکی سال خوبی را پشت سرگذاشتيم چرا که تيم پزشکی خيلی خوبی داريم. خودم در اين سه روز به خاطر بيماری از خانه بيرون نيامدم ولی هر روز سه بار با دکتر نوروزی در خصوص وضعيت اين دو بازيکن در تماس بودم. روز گذشته دکتر نوروزی گفت که رحمتی برای اين بازی مشکلی ندارد ولی از خسرو بايد تست نهايی را بگيريم چونکه وضعيتی ۵۰ - ۵۰ دارد. به احتمال ۸۰ درصد از خسرو نمی‌توانيم در اين ديدار استفاده کنيم.

سرمربی تيم استقلال با تشکر از مجتبی جباری گفت: تنها دغدغه اين روزهای ما کار بچه گانه‌ای است که آرش در بازی با تراکتورسازی انجام داد و فشار بالايی به ما وارد کرد. از بازيکنان تيم و به خصوص مجتبی جباری تشکر می‌کنم که با آن شرايطی که داشت ۹۰ دقيقه تمام برای تيم دويد. به نمايندگی از کل بچه‌ها از کاپيتان تيم خودم تشکر می‌کنم و اميدوارم در بازی روز چهارشنبه هم جباری با همان شادابی بدنی در ميدان ظاهر شود و به تيم کمک کند.

قلعه‌نويی در خصوص خط حمله خطرناک تيم العين اظهار داشت: اعتقاد ما اين است که آنها مهاجمان خطرناکی در اختيار دارند ولی بحث اصلی اين است که بايد خط هافبک اين تيم را از کار بياندازيم. اگر خط هافبک ما بتواند پل ارتباطی خط هافبک و حمله اين تيم را قطع کند کارايی مهاجمان اين تيم کم می‌شود.

قلعه‌نويی ادامه داد: از روزی که به استقلال برگشتم يکسری اهداف را برای خود ترسيم کرده‌ايم که يکی از آنها ليگ قهرمانان است. ما در نيم فصل بازيکنان خوبی خريداری کرديم و مقابل صبا ديديد که در غياب پنج بازيکن خودمان به مشکلی بر نخورديم و از اين بابت نگرانی نداريم. همانطور که ليگ برای ما خيلی مهم است ليگ قهرمانان و جام حذفی هم اهميت دارد و در هر سه جام می‌خواهيم قدرتمندانه ظاهر شويم.

سرمربی تيم استقلال به مشکلات مالی اين تيم اشاره کرد و افزود: آنها با شرايطی سخت در سه جبهه می‌جنگند و بعضی وقت‌ها کنار خط رويم نمی شود به صورت آنها نگاه کنم و چيزی بگويم. از همه آنها تشکر می‌کنم که اينقدر تلاش می‌کنند. ما حتی زمين تمرين خوبی هم نداريم. اين حرف‌های من بهانه و توجيه نيست ولی بازيکنان به خاطر پيراهن استقلال و نام ايران با همه وجود تلاش می‌کنند و اميدوارم فردا با ارايه يک بازی خوب به هوادارانمان عيدی بدهيم.

قلعه‌نويی در پاسخ به اين پرسش خبرنگار الجزيره اسپورت که شما در ديدارهای داخلی عملکرد بهتری نسبت به مسابقات خارجی داشته‌ايد، گفت: در دوره‌ای که در سپاهان بودم در ۷ بازی توانستيم ۱۷ گل به حريفان بزنيم. تمام قدرت‌های منطقه را شکست داديم. شما براگا را می‌شناسيد که وقتی از الجزيره رفت اين تيم با مشکلات زيادی مواجه شد. ما در دو بازی به اين تيم ۹ گل زديم. الغرافه را با برونو متسو برديم و مقابل بنيادکار در حالی که ۵۰ دقيقه ۱۰ نفره بوديم ۳ بر يک برنده شديم. البته برخی از قلم بدستان در ايران هستند که به اين مسايل اهميتی نمی‌دهند و هر طور که بخواهند مطلب می‌نويسند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016