سه شنبه 22 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تساوی پرگل تراکتورسازی تبريز در زمين الجيش قطر

ليگ قهرمانان آسيا؛
• تعويض طلايی اوليويرا جواب داد
• صدرنشينی تراکتورسازی با تساوی در زمين الجيش

تيم فوتبال تراکتورسازی تبريزی با کسب تساوی پرگل در زمين تيم الجيش قطر در صدر جدول رده‌بندی گروه A ليگ قهرمانان آسيا ايستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اين ديدار که شامگاه امروز سه‌شنبه به قضاوت "نيشی مورا"ی ژاپنی در ورزشگاه "احمد بن علی" شهر دوحه برگزار شد دو تيم در پايان ۹۰ دقيقه تلاش به تساوی ۳ - ۳ رضايت دادند. نيمه نخست اين بازی با تساوی يک بر يک خاتمه يافت. در دقيقه ۲۴ اين نيمه فلاويو لوپز روی ارسال کاظميان از راست با يک ضربه سر محکم و دقيق دروازه تيم الجيش را باز کرد اما پس از آن ميزبان دست به حملات پراکنده‌ای زد و سرانجام در دقيقه ۳۵ روی ضربه زمينی واگنر کار را به تساوی کشاند. قطری‌ها يک بار هم تير دروازه تراکتورسازی را در اين نيمه به لرزه درآوردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در نيمه دوم دو تيم بازی رو به جلو را در دستور کار قرار دادند و در اين بين بار ديگر تراکتورسازی موفق به گشودن دروازه تيم ميزبان شد. اين بار سيدمهدی سيدصالحی قدر پاس به بيرون لوپز را دانست و با يک ضربه دقيق تراکتورسازان را در پنجاه و ششمين دقيقه پيش انداخت. اين گل هم برای شاگردان اوليويرا چندان دوام نداشت چرا که خطای ناشيانه نصرتی روی واگنر در دقيقه ۶۶ يک ضربه پنالتی برای ميزبان به دنبال داشت که اين ضربه را آدريانو وارد دروازه ثابتی کرد تا برای بار دوم در اين مسابقه کار به تساوی کشيده شود.

الجيش که سوار بر بازی شده بود فشار را روی دروازه تراکتورسازی ادامه داد و سرانجام در دقيقه ۸۷ گل سوم را روی ضربه پای چپ واگنر به ثمر رساند تا تراکتورسازی که در کارهای دفاعی مشکلات زيادی داشت در نخستين ديدار خارج از خانه تا آستانه شکست پيش برود. دو دقيقه بعد تراکتورسازی فرصت اين را داشت تا کار را به تساوی بکشاند ولی ضربه محکم ابراهيم‌زاده از پشت محوطه جريمه را گلر حريف به زيبايی دفع کرد تا اين فرصت از نماينده ايران گرفته شود البته اين پايان کار نبود چرا که ضربه کرنری که از راست فرستاده شد را سوارز مهاجم تازه وارد تراکتورسازی وارد دروازه الجيش کرد تا تعويض طلايی اوليويرا جواب دهد.

در ديگر ديدار اين گروه جدال تيم‌های الجزيره امارات و الشباب عربستان با تساوی يک بر يک خاتمه يافت. بدين ترتيب تيم تراکتورسازی با ۴ امتياز از دو بازی در صدر جدول رده‌بندی گروه A ايستاد و تيم الشباب عربستان با همين امتياز و تفاضل گل ضعيف‌تر در رده دوم قرار گرفت. تيم‌های الجيش و الجزيره نيز هر کدام با يک امتياز به ترتيب در مکان‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی اين گروه قرار دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016