چهارشنبه 23 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله فولاد به جایگاه تراکتورسازی

هفته‌ سی‌ام لیگ برتر فوتبال - جام خلیج‌فارس - جمعه 25 اسفند با انجام سه دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته‌ سی‌ام لیگ برتر فوتبال جمعه 25 اسفند با انجام سه دیدار در شهرهای تهران، انزلی و شیراز آغاز می‌شود. در مهم‌ترین دیدار این روز فولاد در شیراز به مصاف فجرسپاسی می‌رود.

فجرسپاسی - فولاد خوزستان:

فولاد رده چهارمی که این روزها بهترین دوران فوتبالش را سپری می‌کند، اکنون تنها سه امتیاز با رده سوم جدول فاصله دارد و با توجه به رویارویی تراکتورسازی تبریز و سپاهان این شانس را دارد که در پایان این هفته‌ رده سوم را از آن خود کند.

در سوی مقابل فجرسپاسی که این فصل نتایج کاملا پرنوسانی داشته است، در این هفته‌ به امید پیروزی برابر فولاد و رسیدن به رده نهمی به میدان می‌رود. فجر در این فصل هم شکست پنج بر صفر را در کارنامه‌اش دارد و هم پیروزی شش بر صفر را. این مساله از فرازونشیب این تیم شیرازی حکایت می‌کند. باید دید شاگردان محمود یاوری جمعه در روز خوب خود هستند یا روز بد دیگری را تجربه می‌کنند.

ملوان - راه‌آهن:

قوی سپید انزلی در ابتدای فصل دوازدهم لیگ برتر فوتبال نتایج نسبتا خوبی را کسب کرد و تا میانه راه جزو پنج تیم بالای جدول بود اما به یکباره دچار ضعف شد و با چند نتیجه‌ نامطلوب به رده نهم سقوط کرد. این تیم پرطرفدار اگر این هفته‌ بتواند حریفش را شکست دهد، باز هم در همین رتبه نهم باقی می‌ماند ولی این شانس را خواهد داشت که فاصله‌اش را با تیم بالایی خود یعنی راه‌آهن کمتر کند.

از سوی دیگر راه‌آهن نیز با پیروزی برابر ملوان می‌تواند ضمن افزایش اختلاف خود با تیم‌های پایین‌تر تا رده ششم بالا بیاید و پرسپولیس و مس را پشت سر بگذارد. نکته جالب این که پرسپولیس و مس این هفته‌ با هم بازی می‌کنند و در نتیجه‌ یک یا هر دو تیم امتیازهایی را از دست می‌دهند.

پرسپولیس - مس:

در آخرین دیدار روز جمعه پرسپولیس به مصاف مس کرمان می‌رود. شاگردان یحیی گل‌محمدی که هفته‌ گذشته شکست تلخی را در خانه برابر راه‌آهن تجربه کردند، این هفته‌ در یک بازی خانگی دیگر با مس روبه‌رو می‌شوند. پرسپولیس و مس هر دو با 42 امتیاز سایه‌به‌سایه یکدیگر در جدول پیش می‌روند و رتبه‌های ششم و هفتم را بین یکدیگر ردوبدل می‌کنند. پرسپولیس که دیگر روی کاغذ هم برای قهرمانی شانسی ندارد، تنها می‌تواند امیدوار باشد که فولاد و نفت تهران در ادامه فصل امتیاز از دست دهند تا این تیم بتواند به رتبه چهارم صعود کند. هر چند اختلاف 10 امتیازی پرسپولیس با فولاد رده چهارمی این امر را نیز تا حدودی ناممکن کرده است.

مس کرمان هم که تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس، یک رده پایین‌تر قرار گرفته است، این هفته‌ فقط با هدف پیروزی برابر حریف نامدار خود و رسیدن به رتبه بالاتر تلاش می‌کند. مس معمولا در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس نتایج خوبی کسب کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سایر دیدارهای این هفته‌ در روزهای یکشنبه و دوشنبه 27 و 28 اسفند برگزار می‌شوند.

برنامه دیدارهای هفته‌ سی‌ام لیگ برتر فوتبال

جعمه 25 اسفند

فجرسپاسی - فولاد، ساعت 16، ورزشگاه حافظیه شیراز

ملوان - راه‌آهن، ساعت 16، ورزشگاه تختی انزلی

پرسپولیس - مس، ساعت 17:35، ورزشگاه آزادی تهران

یکشنبه 27 اسفند

گهر - داماش، ساعت 16، ورزشگاه تختی دورود

نفت آبادان - سایپا، ساعت 16، ورزشگاه تختی آبادان

ذوب‌آهن‌ - پیکان، ساعت 16، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

صبا - آلومینیوم، ساعت 16، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

دوشنبه 28 اسفند

تراکتورسازی - سپاهان، ساعت 15:30، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

نفت تهران - استقلال، ساعت 15:30، ورزشگاه آزادی تهران


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016