پنجشنبه 24 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يحيی گل‌محمدی: سه امتياز بازی با مس اهميت زيادی دارد

مهر ـ سرمربی تيم پرسپوليس با تاکيد بر اينکه با توجه به جايگاه دو تيم پرسپوليس و مس در جدول سه امتياز بازی برای ما اهميت زيادی دارد، خاطرنشان کرد: موقعيت‌های گلزنی بازيکنان ما در بازی با راه‌آهن نشان می‌دهد آنها درک کرده‌اند جايگاه پرسپوليس در جدول اهميت زيادی دارد.


به گزارش خبرنگار مهر، يحيی گل‌محمدی در نشست خبری پيش از ديدار تيم های فوتبال پرسپوليس و مس ضمن بيان مطلب فوق گفت: با توجه به جايگاهی که دو تيم پرسپوليس و مس در جدول رده بندی ليگ داشته و امتيازات ما با تيم مس يکسان است حذف سه امتياز اين بازی برای ما اهميت زيادی دارد چون باعث می شود ما بتوانيم خود را به تيم های بالای جدول نزديک کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين پرسش که چرا نحوه بازی برخی بازيکنان شما در رقابت های جام حذفی با بازی های ليگ تفاوت دارد و آنها ديدارهای ليگ را چندان جدی نمی گيرند، اظهار داشت: بازی های ليگ برای ما اهميت زيادی دارد چون جايگاه ما در جدول در پايان رقابت های اين فصل برای هواداران ميليونی ما مهم است و ما حق نداريم نسبت به احساسات و عواطف آنها بی تفاوت باشيم.

سرمربی تيم پرسپوليس در همين خصوص افزود: شايد برخی بازيکنان ما ناخواسته انگيزه های متفاوتی در ليگ و جام حذفی داشته باشند و من نمی توانم اين مساله را کتمان کنم اما ما همواره از آنها خواسته ايم بازی های ليگ برتر را جدی بگيرند. به عنوان نمونه در ۷ دقيقه پايانی بازی قبلی ما در ليگ بازيکنان ما سه موقعيت مسلم گلزنی داشتند که اين موضوع نشان می دهد آنها بازی را جدی گرفته بودند در واقع ما به اتفاقات بازی نتيجه را به تيم راه آهن واگذار کرديم

وی تاکيد کرد: هدف ما اين است که در پايان ليگ جايگاه خوبی را بدست آوريم و بازيکنان ما سعی کردند جايگاه پرسپوليس در پايان فصل موضوع مهم و حساسی برای کادر فنی و مديريت باشگاه است.

گل‌محمدی در پاسخ به اين پرسش خبرنگار مهر که آيا بين درخواست رويانيان از وی برای ارائه ليست مازاد فصل آينده و ليستی که در برخی از رسانه ها مطرح شده ارتباطی وجود دارد، تصريح کرد: اگر رويانيان از من خواسته که ليست فصل آينده پرسپوليس را به وی ارائه دهم مقصودش اين بوده که در تيم پرسپوليس سرمربی همه کاره است، در حال حاضر واقعا ليستی وجود ندارد و حتی من به طور شفاهی نيز با دستيارانم در اين خصوص صحبت نکرده ام دليلی ندارد که در چنين مقطع زمانی حساسی که پرسپوليس در آن قرار دارد بخواهم با مطرح کردن چنين مسائلی تيم خود را خراب کنم.

وی افزود: من در اين خصوص با بازيکنان صحبت کردم و به آنها تاکيد کردم که همه شما برای ما مهم و تاثيرگذار هستيد. من بايد مربی غيرحرفه ای و نادانی باشم که بخواهم در چنين مقطع زمانی ليست مازاد اعلام کنم.

سرمربی تيم پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش که مديرعامل باشگاه داماش ادعا کرده اگر پرسپوليسی ها مبلغ مشخصی را به آنها بدهند حاضرند بجای رشت در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپوليس بروند، گفت: بازی ما با داماش چه در آزادی باشد و چه در رشت برای ما تفاوتی نمی کند چون ما انگيزه زيادی برای فيناليست شدن و قهرمانی در جام حذفی داريم در خصوص اين پيشنهاد به آقای عابدينی نيز بايد بگويم مديران دو باشگاه بايد در خصوص اين ادعای وی به توافق برسند.

وی افزود: معلوم است برای ما بهتر است که در ورزشگاه آزادی و در مقابل هوادارانمان مقابل تيم داماش بازی کنيم. اميدوارم منظور آقای عابدينی و ساير دوستان در باشگاه داماد برهم زدن تمرکز ما نباشد. همانطور که گفتم چه در آزادی بازی کنيم و چه در رشت انگيزه ما حضور در بازی فينال است ضمن اينکه در طی ۱۵ بازی گذشته که من هدايت تيم پرسپوليس را برعهده داشتم ما در بازی های خارج از خانه خود گلی دريافت نکرده ايم و با تمرکز و نظم بهتری بازی کرده‌ايم.

گل‌محمدی در پايان گفت: مطمئن باشيد در بازی با داماش نيز اين مساله اتفاق خواهد افتاد و ما با همه قوای خود به مصاف اين تيم می رويم تا به مرحله بعد صعود کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016