سه شنبه 6 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تساوی تيم ملی فوتبال ايران برابر کويت

تيم ملی فوتبال ايران برابر کويت به نتيجه ای بهتر از تساوی يک بر يک نرسيد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ديدار تيم ملی ايران برابر کويت در چارچوب رقابت های مقدماتی جام ملتهای آسيا از گروه دوم با تساوی يک بر يک به پايان رسيد. تک گل ايران را در اين بازی مسعود شجاعی در دقيقه ۴۵ به ثمر رساند. همچنين فهد عوض گل کويت را از روی نقطه پنالتی در دقيقه ۷۵ به ثمر رساند.

گزارش کامل اين ديدار به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در دقيقه سوم ارسال از جناح چپ ايران می توانست برای کويت فرصت مناسبی باشد که با عکس العمل خوب احمدی اين فرصت برای تيم کويت از دست رفت.

در دقيقه چهار شوت سنگين صالح الشيخ را رحمان احمدی به زيبايی در اختيار خود گرفت.

در دقيقه ۱۱ حمد العنزی با يک شوت سنگين می توانست دروازه تيم ملی ايران را با تهديد رو به رو کند که شوت اين بازيکن با فاصله ای اندک از بالای دروازه ايران به اوت رفت.

در دقيقه ۲۳ ارسال مسعود شجاعی را رضا قوچان نژاد با ضربه سر به سمت دروازه کويت شليک کرد که از کنار دروازه کويت اين توپ راهی اوت شد.

در دقيقه ۲۷ ضربه ايستگاهی مسعود شجاعی از زاويه ای نسبتاً بسته مستقيم به سمت دروازه کويت زده شد که نواف الخالدی با واکنشی خوب مانع از فروپاشی دروازه ی کويت شد.

ارسال پولادی از جناح چپ در دقيقه ۲۹ با ضربه سر جباری همراه شد که ضربه اين بازيکن با فاصله از بالای دروازه کويت راهی اوت شد.

در ادامه بازی بيشتر در ميانه ی ميدان در جريان بود و مسعود شجاعی در دقيقه ۳۸ اين ديدار به علت خطا بر روی بازيکن تيم ملی کويت با کارت زرد داور جريمه شد.

در دقيقه ۴۵ در حاليکه دو تيم منتظر شنيدن سوت پايان نيمه نخست بودند، با اشتباه مدافعان و دروازه بان کويت فرصت مناسبی برای تيم ملی ايران ايجاد شد و بعد از چند شوت پياپی، مسعود شجاعی موفق شد تا گل برتری ايران را در نيمه نخست به ثمر برساند، تنها يک دقيقه بعد رضا قوچان نژاد روی پاس خوب دژاگه برای بار دوم دروازه ی کويت را باز کرد که داور اين ديدار گل را مردود اعلام کرد تا نيمه نخست با همان نتيجه ی يک بر صفر به سود ايران به پايان برسد.

با آغاز نيمه دوم چيزی حدود ده دقيقه بازی متعادلی از سوی دو تيم دنبال شد تا آنکه کويتی ها در دقيقه ۵۴ صاحب فرصت خوبی شدند و يوسف ناصر در شرايطی مناسب در در آستانه گلزنی به ايران بود که خروج به موقع رحمان احمدی مانع از فروپاشی دروازه ی ايران شد.

در دقيقه ۵۹ ارسال خطرناک از جناح چپ ايران بر روی دروازه با اشتباه رحمان احمدی همراه شد ولی با پوشش مناسب منتظری اين خطر از روی دروازه ايران دفع شد.

در دقيقه ۶۵ مجتبی جباری و مسعود شجاعی جايشان را به مهرداد اولادی و احسان حاج صفی دادند.

در دقيقه ۷۵ در يک صحنه مشکوک، داور مسابقه يک ضربه پنالتی به نفع تيم ملی کويت اعلام کرد. داور اعتقاد داشت جواد نکونام در اين صحنه مرتکب خطا شده است. اين ضربه را فهد عوض برای کويت به گل تبديل کرد تا حساب کار يک بر يک مساوی شود.

در دقيقه ۷۸ ضد حمله ی تيم کويت را پژمان منتظری به سمت دروازه ی ايران برگشت داد که توپ با فاصله ی اندکی از بالای دروازه ی ايران به اوت رفت تا گلی به سود کويت به ثمر نرسد.

در دقيقه ۸۰ احسان حاج صفی با کارت زرد داور جريمه شد.

در دقيقه ۸۲ ارسال کرنر از جناح چپ ايران بر روی دروازه کويت با ضربه سر قوچان نژاد همراه شد که با فاصله ای اندک ضربه ی اين بازيکن از بالای دروازه ی کويت راهی اوت شد.

در دقيقه ۸۵ مهرداد پولادی نيز با کارت زرد داور جريمه شد.

در دقيقه ۹۲ آندرانيک تيموريان هم از داور کارت زرد گرفت.

در ادامه تلاش ملی پوشان ايران بی نتيجه ماند تا بازی با همان نتيجه ی يک بر يک مساوی به پايان برسد و دو تيم امتيازات را تقسيم کنند.

با اين نتيجه ايران چهار امتيازی شد و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به کويت در صدر جدول قرار گرفت و لبنانی ها نيز با سه امتياز در رده ی سوم قرار گرفتند. تيم ملی تايلند نيز بدون امتياز در همان رده ی چهارم باقی ماند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016