شنبه 10 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته سی‌ويکم ليگ برتر فوتبال: سرخپوشان در انديشه شروع توفانی در سال ۹۲

فارس ـ در ادامه مسابقات هفته سی‌ويکم ليگ برتر پرسپوليس ميزبان پيکان تهران است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه هفته سی و يکم ليگ برتر فوتبال ايران پرسپوليس به مصاف پيکان تهران می رود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيکان بعد از شکست پر گل ۶ بر صفری که در نيم فصل اول مقابل پرسپوليس متحمل شد ديگر نتوانست قد علم کند و دوران افت اين تيم آغاز شد. پيکان به خصوص در نيم فصل اول نتوانست نتايج خوبی کسب کند و اين عملکرد به قدری ضعيف بود که آن ها فاصله چندانی با سقوط به ليگ دسته اول ندارند.

رفتن عبدالله ويسی و آمدن فيروز کريمی هم در نتايج اين تيم تأثيری نداشت و پيکان اکنون با کسب تنها ۲۴ امتياز در رده شانزدهم جدول قرار دارد.

در طرف مقابل پرسپوليس در نيم فصل دوم با حضور يحيی گل محمدی متحول شد و نتايج بسيار بهتری نسبت به قبل گرفته است. البته سرخپوشان پايتخت با حواشی زيادی دست و پنجه نرم می کنند و بعيد نيست که اين مشکلات روی روند کاری اين تيم تأثير بگذارد. خداحافظی غير منتظره مهدوی کيا در روزهای پايانی سال و استعفای يحيی گل محمدی مسائلی بود که باعث شد تا آرامش را از اردوی سرخپوشان دور کند.

در ديدار رفت پرسپوليس تيم برتر ميدان بود و توانست با درخشش مهدوی کيا و کريم انصاری فرد به پيروزی پرگلی دست يابد. نيمکت فنی هر ۲ تيم نسبت به بازی رفت دچار تغيير شده است. گل محمدی به جای ژوزه و کريمی به جای ويسی اکنون هدايت پرسپوليس و پيکان را برعهده دارند.

مطمئنا پرسپوليس به دنبال فتح باب جديدی در سال ۹۲ است. سرخپوشان می خواهند با شروعی توفانی اتفاقات بد ۲ سال گذشته را فراموش کنند. التبه پيکان با توجه به شرايطی که دارد اين باخت می تواند برايش پايان اميدواری باشد از اين رو آن ها هرچه دارند بايد در اين ديدار بگذارند تا همچنان به ماندن در ليگ برتر اميد داشته باشند.

پرسپوليس و پيکان در چارچوب هفته سی و يکم ليگ برتر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف يکديگر می روند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016