پنجشنبه 8 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شروع دوباره ليگ برتر فوتبال، تراکتورسازی ۲ داماش صفر

واحد مرکزی خبر ـ تيم فوتبال داماش گيلان درآغازهفته سی ويکم رقابت‌های ليگ برتر، عصرامروزميزبان تيم فوتبال تراکتورسازی تبريز است.

در نخستين ديدار هفته سی و يکم رقابت‌های ليگ برتر فوتبال کشور، تيم‌های فوتبال داماش گيلان و تراکتورسازی تبريز از ساعت ۱۷ عصر امروز پنج شنبه هشتم فروردين جاری در ورزشگاه شهيد عضدی رشت به مصاف يکديگر رفته اند.

تيم تراکتورسازی در نيمه نخست با گلهای ابراهيم زاده و سيد صالحی دو بر صفر از ميزبان خود پيشی گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


داماش گيلان در روزهای پايانی سال ۹۱ و نيز روزهای آغازين سال جديد کانون خبرهای حاشيه‌ای بوده و اخبار مختلفی درباره مالکيت و مديريت اين تيم به گوش می‌رسد.

آبی‌پوشان رشتی در دو بازی قبلی خود در ليگ برتر با هدايت افشين ناظمی سرمربی جديد خود به دو پيروزی شيرين متوالی و کسب شش امتياز ارزشمند دست يافتند و از حاشيه امنيت خوبی نسبت به منطقه خطر جدول رده‌بندی ليگ برتر قرار گرفتند و بدون استرس پای به اين مصاف خانگی می‌گذارند و به دنبال هت‌تريک بردهای متوالی خود در ليگ برتر و نيز کسب نخستين پيروزی خود در سال جديد هستند.

تيم فوتبال تراکتورسازی تبريز نيز در هر دو بازی قبلی خود در ليگ برتر مقابل حريفان خود متحمل شکست شده و به همين دليل تا حدود زيادی بخت خود برای رسيدن به صدر جدول را تيره و تار می‌بينند و با کنار گذاشتن محمد ابراهيمی، اين روزها تا حدودی دچار حاشيه شده است.

تبريزی‌ها در ديدار مقابل داماش برای رهايی از طلسم ناکامی‌های اخير خود در ليگ برتر و نيز آغازی خوب در سال جديد با تمام توان به ميدان می‌رود.

داماش و تراکتورسازی در سال گذشته دو بار روياروی يکديگر قرار گرفته بودند که در ديدار رفت ليگ برتر تيم داماش در تبريز با تساوی دو بر دو تراکتورسازی را در خانه متوقف و نوار بردهای متوالی اين تيم را پاره کرد.

در ديگر رويارويی اين دو تيم در جام حذفی نيز در رشت و پس از يک ماراتن نفس‌گير ۱۲۰ دقيقه‌ای، داماشی‌ها در ضربات پنالتی تراکتورسازی را مغلوب خود کردند و از گردونه جام حذفی کنار گذاشتند و اکنون در جمع چهار تيم برتر اين جام جای دارند از اين رو ديدار روز پنج شنبه برای تراکتورسازان بسيار مهم است.

داماش با هدايت افشين ناظمی تا قبل از اين ديدار با ۳۷ امتياز در رده سيزدهم جدول رده‌بندی ليگ برتر قرار دارد و تراکتورسازی نيز با سرمربيگری اليويرای پرتغالی با اندوختن ۵۵ امتياز در مکان سوم جدول رده‌بندی اين رقابت‌ها جای دارد.

ديدار رفت اين دو تيم در هفته چهاردهم ليگ برتر در تبريز با تساوی دو بر دو به پايان رسيده بود.

اعلام اسامی محرومان هفته سی و يکم ليگ برتر

سازمان ليگ اسامی محرومان هفته سی و يکم ليگ برتر را اعلام کرد.

استقلال: آرش برهانی (محروم در هفته سی و يکم و سی و دوم)
پرسپوليس: حسين ماهينی و رضا حقيقی
ذوب آهن: محمد صلصالی
فولاد خوزستان: ايوب کلانتری
فجرسپاسی: عليرضا جليلی
آلومينيوم هرمزگان: ابراهيم ابرقويی نژاد
ملوان: سعيد يوسف زاده
صبای قم: سهراب بختياری زاده (هفته ۳۱، ۳۲ و ۳۳)،رضا محتشم (مربی دروازه بانان)، سعيد لطفی و مهدی مومنی
نفت آبادان: حسين کعبی، سيامک سرلک و عباس مرداسی
سايپا: جونيور توره تا
داماش: مصطفی حاجتی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016