پنجشنبه 8 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گل محمدی: بازی با پيکان ديدار تدارکاتی خوبی است، احتمال استفاده از کريمی در بازی با پيکان

سرمربی تيم پرسپوليس با بيان اينکه بازی با پيکان ديدار تدارکاتی خوبی برای ما پيش از بازی با داماش است، در خصوص آخرين وضعيت علی کريمی گفت: مشکل مصدوميت علی کريمی برطرف شده و اگر او در تمرينات خوب ظاهر شود و انگيزه لازم را داشته باشد احتمال دارد از وی در بازی با پيکان استفاده کنيم.

يحيی گلمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ديدار تيم های فوتبال پرسپوليس و پيکان ضمن بيان مطلب فوق گفت: با توجه به انتظاراتی که هواداران از ما دارند هر ۴ بازی باقيمانده ليگ برای ما اهميت داشته و می تواند در پايان فصل باعث شود تا در جايگاه بهتری نسبت به فصل گذشته قرار گيريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در همين خصوص افزود: بنابراين ما در ۴ بازی باقيمانده فقط برای کسب ۳ امتياز به مصاف حريفان خود می رويم و به همين دليل بازيکنان ما در بازی با پيکان فقط به برد فکر می کنند ضمن اينکه بازی با پيکان می تواند ديدار تدارکاتی خوبی برای ما پيش از بازی با تيم داماش در نيمه نهايی جام حذفی باشد.

گلمحمدی خاطرنشان کرد: با توجه به موقعيتی که تيم پيکان در جدول ليگ دارد آنها برای بقا در ليگ انگيزه های خاصی داشته و مقابل تيم ما چيزی برای از دست دادن ندارند که همين موضوع کار ما را کمی سخت می کند.

وی در خصوص آخرين وضعيت علی کريمی خاطرنشان کرد: علی کريمی روند درمانی خوبی را پشت سر گذاشته و متخصصان اعلام کرده اند که اين بازيکن مشکلی برای حضور در تمرينات تيم نخواهد داشت. وی به دليل مصدوميت حدود ۲ ماه از تمرينات و شرايط مسابقه دور بوده است که همين موضوع کار او را کمی سخت می کند بنابراين اگر علی کريمی در تمرينات خوب ظاهر شود و انگيزه لازم را داشته باشد احتمال دارد که از وی در بازی با پيکان استفاده کنيم.

وی در پاسخ به اين پرسش که وضعيت هادی نوروزی چگونه خواهد بود گفت: در حال حاضر هادی نوروزی با تيم تمرين می کند اما به دليل دردی که از ناحيه مچ پا داشت نتوانست در بازی تدارکاتی که مقابل تيم نوجوانان داشتيم بازی کند و بازی کردن اين بازيکن در بازی با تيم پيکان بستگی به ميزان آمادگی وی دارد.

ديدار تيم‌های فوتبال پيکان و پرسپوليس از هفته سی و يکم رقابت های ليگ برتر ساعت ۱۷ روز يکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016