یکشنبه 11 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش پزشک تيم ملی فوتبال به اظهارات استقلالی‌ها

ايسنا ـ پزشک تيم ملی فوتبال در واکنش به انتقاد مسئولان باشگاه استقلال مبنی بر تمارض محمدرضا خلعتبری، حضور اين بازيکن را در ديدار نيمه نهايی جام حذفی به دور از هرگونه شائبه دانست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر عليرضا شهاب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در واکنش به انتقاد مسئولان باشگاه استقلال و سرمربی اين تيم مبنی بر تمارض محمدرضا خلعتبری و امتناع وی از حضور در ديدار تيم ملی برابر کويت، اظهار کرد: طبق روال قانونی و عرفی، به محض اين که بازيکنان در اردوی تيم ملی حاضر می شوند، کادر پزشکی تيم ملی معاينات و ارزيابی های اوليه را بر روی آنها انجام می دهد. بر اين اساس در اولين روز حضور خلعتبری در اردوی تيم ملی، معاينات اوليه روی او صورت گرفت و کشيدگی خفيفی در ران پای او مشاهده شد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از تشخيص کشيدگی از پای مهاجم تيم ملی در بيمارستان ايرانيان دوبی تصوير MRI گرفته شد که در نتيجه کشيدگی درجه يک عضله ران پا تشخيص داده شد. اين نوع از مصدوميت برای بهبودی به هفت تا ۱۰ روز زمان نياز دارد. به اين ترتيب خلعتبری نمی توانست در ترکيب تيم ملی برابر کويت به ميدان برود اما از نظر پزشکی برای بازی با استقلال در نيمه نهايی جام حذفی مشکلی نداشت چون دوره نقاهت لازم را طی کرده بود. بنابراين حضور خلعتبری برابر استقلال به دور از هرگونه شائبه ای بوده و مدارک پزشکی وی گواه بر اين ادعاست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016