دوشنبه 9 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نيمه‌نهايی ليگ قهرمانان اروپا: رئال مادريد در جستجوی معجزه بارسا، دورتموند در نيم‌قدمی فينال

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: رئال مادريد برای صعود به ديدار پايانی رقابتهای ليگ قهرمانان اروپا نياز به انجام همان کاری دارد که بارسلونا در مرحله يک هشتم نهايی ليگ قهرمانان اروپا مقابل ميلان در نيوکمپ انجام داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا در ديدار رفت از مرحله نيمه‌نهايی ليگ قهرمانان اروپا با نتيجه ۴ بر يک مقابل دورتموند آلمان تن به شکست داد و در بازی برگشت بايد دست کم با نتيجه ۳ بر صفر برنده شود تا به فينال راه پيدا کند.

بارسلونا در مرحله يک‌هشتم نهايی ليگ قهرمانان اروپا در حاليکه با نتيجه ۲ بر صفر در سن سيرو مقابل ميلان تن به شکست داد، در بازی برگشت با نتيجه ۴ بر صفر به برتری رسيد. رئالی‌ها حالا بايد همان بازی را الگوی خود قرار بدهند، اگرچه دورتموند نشان داده تيم آماده و يکدستی است و به نظر می‌رسد بيش از نيمی از راه صعود را طی کرده است.

شاگردان مورينيو برای اينکه بتواند اين بازی را به نفع خود به پايان ببرد، بايد خيلی زود رسيدن به گل را در دستور کار خود قرار بدهد. رئال برای اين بازی به احتمال فراوان "کريستيانو رونالدو" را به خدمت خواهد داشت. اين بازيکن هفته گذشته و در بازی رفت از ناحيه عضله ران دچار آسيب ديديگی شده بود.

همچنين "آلوارو آربلوا" می‌تواند پس از پايان دوران محروميتش، رئال مادريد را در اين بازی همراهی کند که اين باعث خواهد شد "سرخيو راموس" به مرکز خط دفاعی نزديک‌تر شود.

در اين ديدار که قضاوت آن بر عهده "هوارد وب" انگليسی است، دورتموندی‌ها به احتمال خيلی زياد "لوکاژ پيژک" را به دليل آسيب ديدگی عضله‌ای به خدمت نخواهند داشت.

"سامی خديرا"، هافبک رئال مادريد، بر اين باور است که اگر هواداران رئال اين تيم را در ديدار با دورتموند تشويق کنند، تيم اسپانيايی فيناليست خواهد شد.

وی گفت: رئال مادريد پيش از اين نتايج بزرگی را به ويژه در ليگ قهرمانان اروپا کسب کرده است. اگر هواداران از همان آغاز به تشويق تيم ما بپردازند، ما به فينال می‌رسيم. در ديدارهايی اينچنين نقش هواداران خيلی مهم است. من اعتقاد دارم که هواداران رئال مادريد ما را به فينال خواهند برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016