شنبه 21 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

مهدوی کیا نخستین سفیر فوتبال آسیا شد

ملی پوش سابق ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان سفیر فوتبال پایه انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مهدی مهدوی کیا به عنوان نخستین سفیر فوتبال آسیا در تیم های پایه انتخاب شد.

 ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گل‌محمدی: هواداران دوست داشتند به کارم در پرسپوليس ادامه دهم

يحيی گل‌محمدی با حضور در بيمارستان دی از همايون بهزادی، اسطوره باشگاه پرسپوليس عيادت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربی مستعفی پس از اين ملاقات گفت: همايون بهزادی يکی از بزرگان و بنيانگذاران پرسپوليس است که همه اهالی فوتبال از صميم قلب ايشان را دوست دارند. بهزادی در همه اين سال‌ها هيچ‌گاه از تيم پرسپوليس و مربيانش انتقاد نکرده و در سخت‌ترين شرايط پشتيبان و حامی پرسپوليس و هواداران بوده است که اين موضوع هرگز از ذهن هواداران پاک نخواهد شد.

وی افزود: بهزادی ثابت کرده که پرسپوليس را مثل فرزندانش دوست دارد. امروز هم جای اميدواری بود که دستگاه تنفس مصنوعی را برداشته بودند اما حال سرطلايی هواداران پرسپوليس چندان مساعد نبود و نمی‌توانست صحبت کند. زمانی که به بيمارستان دی رفته بودم آتيلا حجازی و احتشام‌زاده کاپيتان اسبق تيم ملی تنيس روی ميز نيز به عيادت همايون خان آمده بودند. در روزهای اخير خيلی‌ها سعی کردند با عيادت از بهزادی ايشان را تنها نگذارند. اميدوارم آقای بهزادی سلامتی خودشان را هر چه زودتر بدست بياورند و سايه‌شان بالای سر پرسپوليس و هواداران باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يحيی گل‌محمدی درباره اظهارنظر دستيارش مجتبی حسينی درباره علی پروين گفت: مجتبی تحت فشار و ناراحتی اين حرف‌ها را زده و بنده مراتب ناراحتی خودم را از چنين مصاحبه‌ای به خودش هم گفتم. در حال حاضر بنده سرمربی مستعفی پرسپوليس هستم اما احترام به علی پروين نه تنها به عنوان عضو هیأت مديره و رئيس کميته فنی بلکه به عنوان يکی از بزرگان فوتبال کشورمان بر همه ما واجب است و مجتبی حسينی هم بدون تعارف نبايد اين‌گونه درباره علی آقا صحبت می‌کرد.

وی گفت: پرسپوليس را در رتبه دوازدهم جدول تحويل گرفتم. به هر حال وقتی پرطرفدارترين تيم آسيا در چنين جايگاهی قرار گيرد، طبيعی است که مشکلات فنی، روحی، روانی و حاشيه‌ای زيادی به وجود آمده باشد. در آن شرايط به لطف خدا، حمايت هواداران و باشگاه و زحمات بازيکنان توانستيم در اولين گام تيم خوب ملوان را با شش گل شکست دهيم و در ادامه نيز با برتری‌های پر گل مقابل نفت تهران و سايپا اميد را به تيم برگردانيم.

وی ادامه داد: در ديدار برگشت مقابل سپاهان نيز بهترين بازی، عملکرد و نتيجه پرسپوليس در سال‌های اخير مقابل اين تيم مدعی را رقم زديم. در دربی برگشت مقابل استقلال هر چند پيروز نشديم اما به گواه همه کارشناسان اين پرسپوليس بود که بر توپ و ميدان مسلط بود. به گفته چهار کارشناس داوری، سه پنالتی پرسپوليس ناديده گرفته شد. در جام حذفی علاوه بر برتری پر گل مقابل ملوان و نفت تهران توانستيم ذوب‌آهن و داماش را در خانه خودشان شکست دهيم. در مجموع و در شرايطی که پرسپوليس در نيم فصل اول ۲۱ امتياز کسب کرده بود، در دور برگشت ۲۹ امتياز گرفتيم و چهار بازی جام حذفی را هم برديم.

گل‌محمدی گفت: همه می‌دانند که در دور برگشت رقابت‌های ليگ خيلی از بازی‌ها را فدای جام حذفی کرديم و تمرکز و توان خود را روی جام حذفی گذاشته و در برخی بازی‌ها در شرايطی در رقابت‌های ليگ به ميدان رفتيم که فکر و حواسمان به قهرمانی در جام حذفی بود و سعی کرديم توان بازيکنانمان را در جام حذفی نگه داريم.

وی خاطرنشان کرد: يک نگاه منطقی گواه بر اين مدعاست که در دور برگشت رقابت‌های ليگ به شدت از ناحيه داوری متضرر شديم. پنالتی‌هايی که برای پرسپوليس گرفته نمی‌شد و يا موقعيت‌های تک به تکی که به اشتباه آفسايد اعلام می‌شد، کار را به جايی رسانده بود که بحث کناره‌گيری پرسپوليس از رقابت‌های ليگ برتر توسط مديريت باشگاه و هیأت مديره مطرح شد. بنابراين در رقابت‌های ليگ می‌توانستيم بيشتر از ۲۹ امتياز کسب کنيم.

سرمربی مستعفی پرسپوليس افزود: پرسپوليس به گواه آمار جزو تيم‌هايی است که در نيم فصل دوم بيشترين صعود و بيشترين افزايش امتيازات را نسبت به نيم فصل اول داشته است. قسمت و تقدير ما هم اين بود که پس از فينال جام حذفی انتقادات تند و فشارهای بسيار زيادی را تحمل کنيم. عيبی ندارد و من از کسی ناراحت نيستم. فقط ناراحت هواداران پرسپوليس هستم که لطف و محبتشان را هرگز از ما دريغ نکردند. خودم را شرمنده هواداران پرسپوليس می‌دانم و بار ديگر از آنها عذرخواهی می‌کنم و به خاطر درخواست مديرعامل محترم باشگاه و حفظ حرمت پرسپوليس و هوادارانش به رغم استعفايی که داده بودم، بر حسب وظيفه به تبريز رفتم و در شرايطی که تيم انگيزه و رمقی برای مبارزه نداشت و بازيکنان بسياری به علل مختلف غايب بودند تيم را هدايت کردم.

وی تصريح کرد: چند روزی بود پس از باخت از خانه بيرون نمی‌رفتم اما سفر به تبريز برای بنده يک ثمره بزرگ داشت و آن حس کردن دوباره لطفی بود که هواداران نسبت به ما داشتند. هرگز تصور نمی‌کردم در اين روزهايی که پرسپوليس جام را از دست داده، هواداران پرسپوليس در فرودگاه و يا جاهای ديگر اينگونه با ما رفتار کنند.

گل‌محمدی ادامه داد: شايد تصورم اين بود که برخی هواداران پرسپوليس وقتی مرا می‌بينند حرفی بزنند و يا به ما کنايه بزنند، اما خدا را شاهد می‌گيرم که همه آنها در مواجهه با ما نهايت احترام را گذاشتند و حتی خيلی‌ها طوری حرف می‌زدند که دوست داشتند ما به کارمان در پرسپوليس ادامه بدهيم. من از هواداران صميمانه تشکر می‌کنم و از آنهايی که به واسطه باخت در فينال جام حذفی و يا هر موضوع ديگری از بنده ناراحت بوده و هستند عذرخواهی می‌کنم و از آنها حلاليت می‌طلبم. من تمام توانم را گذاشتم و آرزويم سربلندی پرسپوليس بود اما اين اتفاق نيفتاد و من خودم را شرمنده اين هواداران عزيز و با معرفت می‌دانم. اميدوارم که پرسپوليس فصل آينده بتواند اين هواداران را سربلند و سرافراز کند و آرزو می‌کنم همه پيشکسوتان و بزرگان پرسپوليس هر گزينه‌ای که باشگاه و کميته فنی انتخاب می‌کند را با تمام وجود حمايت کنند تا اين تيم به روزهای اوج خود بازگردد. پرسپوليس بزرگ است و هميشه بزرگ می‌ماند و اين فراز و نشيب‌ها هرگز از بزرگی پرسپوليس کم نمی‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016