سه شنبه 17 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گل محمدی: شرمنده مهدوی‌کيا شدم، قهرمان می‌شديم من هم می‌شدم "امپراتور"!

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس می گويد عملکردش در اين تيم رضايتبخش بوده است. او همچنين می گويد شرمنده مهدی مهدوی کياست چون اين بازيکن مظلومانه از فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش ايسنا، يحيی گل محمدی که پس از شکست پرسپوليس برابر سپاهان در نشست خبری حاضر نشده بود، گفت: قبل از صحبت درباره بازی بايد بررسی کنيم که اين تيم در نيم فصل اول در چه وضعيتی بود. من مربی خانه نشينی نبودم و در ليگ برتر تيم داشتم اما حاضر شدم به خاطر کمک به پرسپوليس دستيار ژوزه شوم. بعد از نتايجی که تيم با مانوئل گرفت، باشگاه تصميم گرفت که من بهترين گزينه هستم و فکر می کنم تشخيصشان درست بود چون من از تيم شناخت داشتم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: کار را به هر حال شروع کرديم و کمتر کسی فکر می کرد بتوانيم با برد ملوان به مرحله بعدی حذفی صعود کنيم. در ادامه بازيهای خوبی انجام داديم و عملکرد خوبی ارائه کرديم. در ليگ و جام حذفی خوب پيش رفتيم. در جام حذفی، ملوان، ذوب آهن، نفت و داماش را شکست داديم و فشار زيادی متحمل شديم اما ارزيابی همه مربوط به بازی آخر است اما برايتان مثال می زنم اگر در فينال ليگ قهرمانان، دورتموند ببازد کسی می آيد مسابقه پيامکی بگذارد و بگويد دليل اين ناکامی چيست؟ من نيم فصل سرمربی تيم بودم و در نيم فصل دوم مسووليت بر عهده من بود.

گل محمدی با بيان اينکه من حرف زياد دارم گفت: پرسپوليس امسال يکی از بحرانی ترين سالهای دهه اخير را پشت سرگذاشت و در اين شرايط هيچ مربی حاضر نبود بيايد و قبول مسووليت کند. حتی اين پيشکسوتان که انتقاد می کنند انگار چند ماه منتظر چنين روزی بودند. يا اعضای هيات مديره که الان اين حرفها را می زنند بعد از بردهای تيم زنگ می زدند و يک به يک تبريک می گفتند. نژاد فلاح در حدی نيست که بخواهد اين چنين صحبت کند. هيات مديره يک جمع است و نه يک نفر. الان چه شده بعد از يک باخت آن هم مقابل سپاهان با تجربه، اين حرفها را می زنند و به دنبال استعفای من هستند. اگر توپ بنگر گل می شد من الان شده بودم امپراتور و رويانيان شده بود وزير. متاسفم که خيلی راحت می آيند راجع به پرسپوليس صحبت می کنند. آنقدر که دنبال کفتربازی(!) هستند، به فکر پرسپوليس نيستند. منظورم همان کسی است که ادعا دارد ۱۴ سال است که پرسپوليسی است. در سايتهای مختلف و روزنامه ها ببينيد چه قدر ما را بعد از بازی فينال تخريب کرده اند. اين انصاف نيست. نبايد ارزيابی يک مربی را بر روی يک بازی بگذارند. يک باخت، هفت برد و هشت مساوی کارنامه ما در مسابقات ليگ بوده است و من به همين خاطر از همه بازيکنانم تشکر می کنم.

وی در پاسخ به اين سوال که اگر به روز مسابقه برگرديم باز هم از همان ترکيب استفاده می کنيد، گفت: ترکيب ما خوب بود و مشکلی نداشت. علی کريمی ۸۵ دقيقه برای ما بازی کرد. ما برای اين بازی مصدومهای زيادی داشتيم. بازی سنگينی بود و حضور کريمی از ابتدا شوک خوبی بود هم به ما و هم به حريف. ما مشکلات زيادی داشتيم اما توانستيم مديريت کنيم و بازی خوبی انجام داديم. موقعيتهای گلی ما خيلی بهتر از حريف بود. اين را هم از ياد نبريد که به خاطر ۱۷،۱۸ روز تعطيلی در شرايط مسابقه نبوديم. مشکل پرسپوليس، من، دايی، استيلی و دنيزلی نيستيم. بزرگترين مشکل پرسپوليس بی ثباتی مديريتی است.

گل محمدی در پاسخ به اين سوال که آيا در پرسپوليس می مانيد يا خير گفت: من تا پايان فصل قرارداد دارم. باورتان نمی شود در اين چند ماه سخترين روزهای زندگی ام را داشته ام و حتی دخترم را پس از به دنيا آمدن همراه همسرم به شهرستان فرستادم. وقتی همسرم به تهران آمد گفت چه قدر پير شدی. به نظر من عدم ثبات مديريت و کادر فنی مشکل پرسپوليس در اين چند ساله بوده است.

وی درباره خداحافظی مهدی مهدوی کيا هم به برنامه ۹۰ گفت: اگر قهرمان می شديم يکی از باشکوه ترين مراسمها بود. اما قبول دارم که مهدی خيلی مظلومانه از فوتبال خداحافظی کرد. من خبر نداشتم که مهدی می خواهد بعد از بازی خداحافظی کند. من خودم شرمنده مهدوی کيا هستم. شايد بعضيها من را مسبب اين قضيه می دانند و من به خاطر اين مساله از مهدی و خانواده اش عذرخواهی می کنم.

گل محمدی در پايان درباره اينکه مهدی مهدوی کيا آيا نمی توانست بيشتر برای پرسپوليس بازی کند، گفت: مهدی بعد از فوت مادرش تمرين خوبی با ما نداشت و حضور ۵ دقيقه ايش هم از پيش تعيين شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016