پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با وجود اعلام استعفا و کناره‌گيری؛ گل‌محمدی برابر تراکتورسازی روی نيمکت پرسپوليس می‌نشيند

مهر ـ سرمربی مستعفی تيم فوتبال پرسپوليس در ديدار مقابل تراکتورسازی تبريز روی نيمکت تيم می‌نشيند. مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حالی اين خبر را اعلام کرده که گل محمدی استعفا کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرگزاری مهر محمد رويانيان در گفتگو با سايت باشگاه پرسپوليس در اين باره گفت: پرسپوليس باشگاه بزرگ و پرطرفداری است که هواداران انتظارات به حقی از تيم محبوب خود دارند. يحيی گل محمدی که دوشنبه شب شفاها استعفای خود را به بنده اعلام کرده بود، استعفای خود را کتبی و رسانه‌ای اعلام کرد و به همين دليل در تمرين تيم هم حضور نداشت اما بنده احساس کردم که پرسپوليس نبايد مثل يک تيم شکست خورده و از هم پاشيده عازم تبريز شود. به همين دليل از يحيی گل‌محمدی به رغم استعفايش خواستم که تيم را در ديدار مقابل تراکتورسازی همراهی کند.

وی افزود: بحث برد و باخت تيم هم مطرح نيست. آن چيزی که از همه مهمتر است حفظ اقتدار پرسپوليس است. گل‌محمدی به رغم فشارهايی که طی روزهای اخير متحمل شده و سختی‌های زيادی که کشيده با درک خواسته ما و به عشق پرسپوليس پذيرفت که در ديدار مقابل تراکتورسازی تيم را همراهی کند که بنده از اين حس و تصميم ايشان تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

رويانيان تصريح کرد: گل‌محمدی به رغم تمامی فشارها و عليرغم اينکه چندين بازيکن تيم به علت آسيب ديدگی قادر به همراهی تيم نيستند پذيرفت که پرسپوليس را در آخرين بازی فصل همراهی کند که اين موضوع تائيدی دوباره بر تعصب و عشق يحيی نسبت به تيم پرسپوليس است. به هر حال نبايد فراموش کنيم که گل‌محمدی در نيم فصل دوم چه موفقيت‌هايی را بدست آورد و در کارنامه حضورش در پرسپوليس چه آمار و ارقامی را بر جای گذاشت.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: مهمتر اينکه گل محمدی مربی جوانی بود، بدور از حاشيه و با اخلاق که ما به ايشان اعتماد کرديم و اگر فضا اجازه می‌داد، می‌خواستيم يک بار برای هميشه ثبات در مربيگری پرسپوليس را ايجاد کنيم اما پس از باخت در فينال جام حذفی که باخت غافلگير کننده‌ای بود، فضايی بوجود آمد که منجر به استعفای گل‌محمدی شد. در مجموع ما دوست نداشتيم پرسپوليس مثل يک تيم شکست خورده عازم تبريز شود و به گونه‌ای روانه ميدان شود که در شأن اين تيم بزرگ و پرطرفدار نيست. موافقت گل‌محمدی با خواسته ما نشان دهنده تعصب ايشان به پرسپوليس، تعهد به مربيگری و احترامی است که برای باشگاه قائل شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016