چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رويانيان: سرمربی پرسپوليس تا جمعه معرفی می‌شود، دايی دوست دارد به پرسپوليس بيايد

محمد رويانيان می‌گويد، سرمربی پرسپوليس تا جمعه معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حاشيه نشست تخصصی "اخلاق در رسانه‌های ورزشی" اظهار کرد: جلسه‌ای داشتيم درباره "اخلاق در ورزش" و می‌خواستيم خودمان را درست کنيم. محور ما هم فرمايشات مقام معظم رهبری است. بايد از اين گونه جلسات بيشتر برگزار شود تا مسير ورزش ما درست شود.

وی درباره انتخاب سرمربی پرسپوليس گفت: در حال حاضر سه گزينه اصلی داريم. مايلی‌کهن، درخشان و دايی گزينه‌های ما هستند و در کنار آنها با برانکو هم صحبت می‌کنيم. خيلی‌ها می‌گويند که چرا با مربيان مختلف حرف می‌زنيد. اين اشکالی ندارد پرسپوليس بزرگ است. روز گذشته هم دو گزينه ديگر به اين جمع اضافه کرديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رويانيان در حالی که نمی‌خواست از دو گزينه جديد نامی ببرد، گفت: صحبت‌هايی با برانکو داشته‌ايم و اين که رييسه هيات‌مديره گفته است با برانکو صحبت نشده، تداخلی در کار هيات‌مديره و مديرعامل ايجاد نمی‌کند. وظيفه مديرعامل است هر چه را فکر می‌کند، درست است، انجام دهد. سال گذشته انتخاب سرمربی طول کشيد و پرسپوليس از اين بابت ضرر کرد اما امسال به هواداران قول می‌دهم که سرمربی زودتر معرفی شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با بيان اين که سرمربی تيم حداکثر تا جمعه انتخاب می‌شود گفت: يک وقت‌هايی می‌خواستم از پرسپوليس بروم اما به من گفتند که بمان. حالا که می‌خواهم بمانم، می‌گويند که بايد بروی. قبل از اين که به اينجا بيايم، جايی بودم که برای من ارزش زيادی داشت و به من گفته شد تا هر زمانی که فکر می‌کنی می‌توانی به پرسپوليس کمک کنی، در اين تيم بمان.

رويانيان در واکنش به اين صحبت وزير ورزش و جوانان که گفته بود هر کس نمی‌تواند کار کند، می‌تواند برود، گفت: منظور او من نبوده‌ام. ضمن اين که اگر با من بود، هم جواب قانع‌کننده‌ای داشتم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره خصوصی شدن اين باشگاه هم گفت: باور کنيد که پرسپوليس و استقلال بايد خصوصی شوند. حالا که مجلس تصميم گرفته و قانون مربوط به آن را تصويب کرده است، بايد عملی شود. پيشنهاد من اين است که اجازه بدهيد فردا صبح ۴۹ درصد از سهام پرسپوليس به هواداران واگذار شود. ما ۲۰۰ ميليون سهم در نظر می‌گيريم، هر کدام ۱۰۰ هزار تومان که وقتی آنها فروخته شوند، به عدد ۲۰۰ ميليارد تومان می‌رسيم. بعد از آن می‌توانيم يک پرسپوليس قدرتمند و ثروتمند بسازيم و کل هزينه‌هايش را هم به همه دنيا نشان می‌دهيم، حتی به بان‌کی‌مون.

وی افزود: باور کنيد که پرسپوليس و استقلال بايد خصوصی شوند اما يک سيستم‌ بورکراسی خراب اجازه نمی‌دهد کار به اين عظمت انجام شود. وزير محترم اقتصاد، ديوان محاسبات کشور همه اجازه بدهيد که ۲۰۰ ميليون سهم به هواداران واگذار شود. وقتی پرسپوليس خصوصی شود، يکی از شرکت‌هايی که صلاحيت دارد، شرکت پيشکسوتان پرسپوليس است که می‌تواند با سرمايه‌گذاری با يک بانک کار بزرگی را انجام دهد.

وی درباره منتشر شدن قرارداد يعقوب کريمی با نفت تهران گفت: برای باشگاه نفت متاسفم و نمی‌دانم که چرا اين جنجال‌سازی‌ها را انجام می‌دهد.

رويانيان درباره مذاکره با علی دايی هم گفت: ما با دايی صحبت می‌کنيم و مطمئن باشيد که او هم دوست دارد به پرسپوليس بيايد اما ديگران دوست ندارند.

وی در پايان درباره حفظ بازيکنان اين فصل پرسپوليس برای سال بعد هم گفت: اکثر آنها در پرسپوليس می‌مانند،‌ سال قبل هم تيم خوبی بستم اما خيلی‌ها من را اذيت کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016