چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: قبول نکردم با پرسپوليسی‌ها جلسه بگذارم، می‌خواهم با راه‌آهن موفق باشم

مهر ـ سرمربی تيم فوتبال راه‌آهن با بيان اينکه مسئولان پرسپوليس تلاش‌هايی کرده‌اند و پيغام‌هايی فرستاده‌اند تا به صورت غيرمستقيم با وی مذاکره کنند، گفت: پرسپوليسی‌ها خيلی تلاش می‌کنند که بتوانند با من جلسه بگذارند اما من قبول نکرده‌ام.

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهايی که شايعات مختلفی درباره مذاکره تيم‌های ديگر با علی دايی مطرح می‌شود، سرمربی راه‌آهن به طور جدی مشغول برنامه‌ريزی و انجام کارهای مقدماتی برای حضور پرقدرت راه‌آهن در فصل آينده ليگ است.

علی دايی اين روزها رفت‌و‌آمد زيادی به باشگاه دارد و به صورت مستقيم و غيرمستقيم، همه اقدامات لازم برای آماده‌سازی تيم از جذب بازيکن تا فراهم کردن شرايط اردو و تمرين تيم را زير نظر دارد. او مصمم است در سومين سال حضور خود در قديمی‌ترين باشگاه کشور، نتيجه زحمات چند سال اخيرش را به دست آورد و برای رسيدن به هدفش، از هيچ تلاشی فروگذار نيست. گفتگوی او با سايت باشگاه راه‌آهن که صبح روز چهارشنبه انجام شده، را در زير می‌خوانيد.

* آقای دايی شما اين روزها مشغول انجام کارهای مقدماتی برای آماده سازی راه‌آهن در فصل آينده هستيد اما بازار شايعات درباره مذاکره مسئولان پرسپوليس با شما و حضور احتمالی‌تان در اين تيم داغ است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


- خب در فصل نقل‌ و‌ انتقالات شايعه هميشه زياد است. خودتان می‌بينيد که من اغلب روزها به باشگاه می‌آيم و کارهای فصل آينده را انجام می‌دهم تا انشاالله يک تيم خوب برای فصل بعد ببنديم. از اول هم گفتم که من فقط به فکر تيم خودم هستم و چون فرصت کافی داريم، می‌خواهيم تيمی آماده کنيم که حرف‌های زيادی برای گفتن داشته باشيم.

* محمد رويانيان چند بار گفته که به صورت غيرمستقيم با شما صحبت کرده و ايشان و ساير مديران پرسپوليس هم مدام اسم شما را مطرح می‌کنند. از طرفی شما با باشگاه راه‌آهن قرارداد بسته‌ايد و مطرح شدن اين مسائل، حرفه‌ای نيست. نظر خودتان چيست؟
- به صورت مستقيم هيچ صحبتی با آنها نکرده‌ام اما آنها به صورت غيرمستقيم تلاش‌هايی کرده‌اند و پيغام‌هايی فرستاده‌اند. حتی خيلی تلاش می‌کنند که بتوانند با من جلسه بگذارند اما من قبول نکرده‌ام.

* خب حتما دليلش هم اين بوده که شما با راه‌آهن قرارداد داريد و برای فصل آينده برنامه‌ريزی کرده‌ايد.
- مطمئنا همين است. ما سند همکاری امضا کرده‌ايم و می‌خواهيم يک کار اساسی بکنيم. من در حال حاضر به تنها چيزی که فکر می‌کنم باشگاه راه‌آهن است و دوست دارم فصل بعد نتايج خوبی با اين تيم بگيرم. برای پرسپوليس هم آرزوی موفقيت می‌کنم و اميدوارم که بتواند در فصل بعد نتايج خوبی بگيرد.

* البته يک بحثی هم که وجود دارد اين است که از اسم شما استفاده می‌شود تا کمی از فشارهای موجود را کم کنند.
- به هرحال يک چيزهايی وجود دارد که هر وقت شرايط آرام‌تر شد درباره آنها صحبت می‌کنم. الان اگر وارد جزييات نشويم بهتر است. من همان طور که گفتم هيچ مذاکره‌ای با کسی نداشته‌ام و آقايان لطف دارند برای بازگشت من تلاش می‌کنند. اينکه چرا اين مسائل عنوان می‌شود انشاءالله بعدا درباره همه آنها به صورت مفصل صحبت می‌کنم.

* خب حالا کارتان در باشگاه راه‌آهن چطور پيش می‌رود؟
- همه چيز خوب و عالی پيش می‌رود. فعلا دنبال اين هستيم که با تعدادی از بازيکنان فصل قبل‌مان برای ادامه کار توافق کنيم. درباره بازيکنان جديد هم به باشگاه ليست داده‌ام و در همين روزها با آنها مذاکره می‌کنيم تا هر چه سريع‌تر تکليف ما و باشگاه مشخص شود و بتوانيم طبق برنامه کارمان را شروع کنيم.

* برنامه تمرينی تيم مشخص شده است؟
- ما از بعدازظهر ششم خرداد کارمان را شروع می‌کنيم و بعد از دو تستی که از بچه‌ها می‌گيريم، در اردبيل اردوی اول‌مان را آغاز می‌کنيم.

* فکر می‌کنيد چه زمانی تيم‌تان را به طور کامل ببنديد تا برای شروع تمرينات مشکلی نداشته باشيد؟
- تمام سعی‌مان اين است هر چه زودتر کار نقل‌و‌انتقالات را تمام کنيم و با همکاری باشگاه، بازيکنان مورد نظر را جذب کنيم تا چند روزی را با آرامش استراحت کنيم و تمرينات را با حضور همه بازيکنان استارت بزنيم. من دوست دارم وقتی ۶ خرداد کار را شروع می‌کنيم با تمام بازيکنانم به اردو بروم.

* به عنوان آخرين سوال، چشم‌انداز شما برای فصل آينده چيست؟ قرار است با راه‌اهن به چه هدفی برسيد؟
- هدف اصلی ما اين است که جزو چهار تيم اول جدول باشيم و هر طور شده سهميه ليگ قهرمانان آسيا را به دست آوريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016