چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارشی از اولين تمرين تيم ملی برای ماه سرنوشت، غيبت گردان و مصدوميت ماهينی!

مهر ـ تمرين آماده‌سازی تيم ملی فوتبال ايران برای حضور در ديدارهای مهم انتخابی جام جهانی برزيل ۲۰۱۴ امروز درحالی در غياب شهاب گردان برگزار شد که کارلوس کی‌روش هم با چهره‌ای عصبانی در اين تمرين حضور يافت.

به گزارش خبرنگار مهر، فاز نخست تمرينات تيم ملی فوتبال ايران برای ديدار با قطر از صبح امروز چهارشنبه از ساعت ۱۰.۳۰ در کمپ تيم‌های ملی آغاز شد. در تمرين امروز ميکو مربی جديد بدنساز تيم ملی و همچنين عليرضا منصوريان سرمربی تيم اميد ايران حضور داشتند.

کارلوس کی‌روش سرمربی تيم ملی ابتدا بازيکنان را دور خود جمع کرد و حدود ۱۵ دقيقه با آنها صحبت کرد. بازيکنان پس از آن به دويدن در اطراف زمين و گرم کردن بدن‌هايشان پرداختند. ميکو تمرينات جديدی را برای بازيکنان تيم ملی در نظر گرفته بود، در بخشی از تمرينات بدنسازی ملی‌پوشان از کشش‌های مخصوصی برای قوی کردن عضلات پا استفاده می شد.

در مرحله بعدی، ملی‌پوشان به فوتبال بدون دروازه‌بان در زمين کوچک پرداختند که کی‌روش پس از هر اشتباهی به بازيکنان تذکر می‌داد. برنامه تمرينی هم به بازی درون تيمی در نيمی از زمين اختصاص داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در پايان تمرين هم کی‌روش بازيکنان را به دو گروه تقسيم کرد تا تمرين ضربات ايستگاهی را انجام دهند. در اين تمرين کی‌روش تاکيد زيادی به دقت بازيکنان در زمان نواختن ضربات ايستگاهی داشت.

حاشيه‌های اين تمرين هم به شرح زير بود:
* پيش از شروع تمرين تيم ملی حراست آکادمی تيم‌های ملی از ورود تعدادی از خبرنگاران به داخل کمپ جلوگيری کرد. اين موضوع با واکنش خبرنگاران همراه بود و موجب درگيری بين دو طرف شد.

* مهدی محمدنبی سرپرست تيم ملی پيش از شروع تمرينات در کمپ تيم ملی حاضر شد. او ابتدا با مارکار آقاجانيان مربی تيم ملی دقايقی صحبت کرد و سپس به تک تک بازيکنان خوشامد گفت.

* لباس‌‎های جديدی برای تمرين ملی پوشان در نظر گرفته شده است. اين لباس‌ها قرمز و زرد رنگ بود و شباهت زيادی به پيراهن تيم فولادخوزستان داشت.

* کريم انصاری‌فرد مهاجم تيم ملی با چهره جديدی در تمرين امروز حاضر شده بود.

* کارلوس کی‌روش که در تمرين امروز کمی عصبانی به نظر می‌رسيد، بيش از ۱۵ دقيقه با مهدی محمدنبی سرپرست تيم ملی صحبت کرد. نکته جالب توجه اينکه صحبت‌های کی‌روش به واسطه مترجم به نبی منتقل می‌شد، اين در حالی است که سرپرست تيم ملی به زبان انگليسی اشراف دارد.

* خسوس و مربيان تيم ملی فوتسال هم با حضور در کمپ تيم‌های ملی، نظاره‌گر عملکرد ملی‌پوشان بودند.

* غيبت شهاب گردان دروازه‌بان ملی‌پوش تيم سپاهان اصفهان از نکات جالب توجه تمرين بود. خبرنگاران دليل غيبت گردان را از مسئولان پرسيدند اما در نهايت راه به جايی نبردند.

* مهرداد پولادی هم به دليل مصدوميت در سالن بدنسازی به کارهای درمانی مشغول بود و در محل تمرين حضور پيدا نکرد.

* حراست آکادمی تيم ملی از حضور يک بانوی تماشاچی در کنار زمين تمرين ملی‌پوشان ممانعت به عمل آورد و اين خانم را از محل تمرين بيرون کرد.

* حسين ماهينی در مرحله آخر اين تمرين دچار مصدوميت از ناحيه پا شد و دکتر هم بلافاصله روی پای اين بازيکن يخ درمانی کرد. وی لنگان لنگان محل برگزاری تمرين را ترک کرد.

* کی‌روش در زمان ترک محل برگزاری تمرين به مسئولان کمپ تيم‌های ملی اعلام کرد در زمان پايان جلسات آينده تمرين تيم ملی، هيچکس حق ندارد در کنار زمين حضور داشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016