چهارشنبه 8 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اولين تمرين پرسپوليس با حضور دايی با حواشی جالب

• محمد رويانيان به همراه علی دايی پس از ورود به ورزشگاه درفشی‌فر با استقبال بی‌نظير هواداران مواجه شدند و چندين گاو و گوسفند جلوی پای آنها قربانی شد.

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - به گزارش انتخاب ورزشی، علی دايی پس از کنفرانس مطبوعاتی امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پيدا کرد که حدود هزار هوادار پرسپوليسی با پرچم‌های قرمز و سفيد او را بدرقه کردند. اين بدرقه طوری بودکه خودروی دايی ميان هواداران گير کرده بود و نمی‌توانست وارد ورزشگاه شود. حتی يک هوادار که صورت خود را قرمز کرده بود روی ماشين دايی پريد و به او خوشامدگويی گفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اولين تمرين پرسپوليس زير نظر علی دايی از ساعت ۲۰ امشب با حضور ۱۰ بازيکن برگزار شد.
۱۰ بازيکن پرسپوليس با لباس‌های متحدالشکل به همراه کريم باقری و مولايی در زمين چمن حضور يافتند. جالب اينکه اولين بازيکنی که از رختکن وارد زمين شد، حميدرضا علی عسگری بازيکن پرسپوليس بود که سال گذشته به صورت قرضی از جمع سرخپوشان جدا شده بود.
حميدرضا علی عسگری، هادی نوروزی، رضا حقيقی، حسين کنعانی، عليرضا نورمحمدی، کفشگری، شاکری، غريبی و عباس زاده به همراه مولايی مربی بدنساز تيم و کريم باقری پس از ورود به زمين و احترام به هواداران، شروع به دويدن کردند.
علی دايی نيز در هنگامی که پايش را در ورزشگاه درفشی‌فر گذاشت با کلمه يازهرا دست رو به هوا کرد و از هواداران تشکر کرد. هواداران پرسپوليس به شدت علی دايی را مقابل ورزشگاه درفشی‌فر تشويق می‌کنند تا حدی که ترافيک شديد مقابل ورزشگاه پيش آمده است.
علی دايی نيز به همراه کادر فنی؛ منافی، غلامپور، فروزانی و محمد دايی با لباس‌های قرمز رنگ در ميانه زمين حضور يافته و در خصوص تمرينات سرخپوشان به گفتگو و مشورت پرداختند.
در ادامه علی دايی در کنار زمين حضور يافت و با ابراهيم آشتيانی، کاظم سيدعليخانی و ديگر پيشکسوتان پرسپوليس ديدار و گفتگو کرد.
بازيکنان پس از دويدن، در ضلع جنوبی زمين به انجام حرکات کششی و نرمشی پرداختند و علی دايی در کنار آنها حضور يافت.
هواداران از علی دايی و محمد رويانيان تقاضا داشتند رضا حقيقی را در پرسپوليس حفظ کنند. تمرين امروز سرخپوشان در پايان زير نور برگزار شد.
چند پلاکارد به حمايت از علی دايی به ورزشگاه آورده شده که روی آن نوشته «دايی به خانه خودت خوش آمدی» «با شهريار جام حذفی و قهرمانی را می‌گيريم»
*پس از حضور دايی در ورزشگاه درفشی فر مقابل او گوسفند و گاو قربانی شد.
علی دايی پس از حضور در ورزشگاه درفشی‌فر در جمع خبرنگاران گفت: خيلی خوشحالم که دوباره به خانواده خودم يعنی پرسپوليس پيوستم و جای شکرش برايم باقی است.
هواداران پرسپوليس با ديدن رويانيان، سراغ علی کريمی را می‌گرفتند تا از وضعيت او باخبر شوند اما رويانيان خطاب به هواداران گفت «دل پری دارم خواهش می‌کنم نگذاريد همه حرف‌ها را بزنم».
دايی و دستيارانش شامل غلامپور، فروزانی، دايی، منافی، باقری و مولايی با لباس قرمز در تمرين امروز حضور پيدا کردند. البته باقری هم‌پای ساير بازيکنان به تمرين پرداخت.
زمانی که بهزاد غلامپور که قرار است مربی دروازه‌بان‌های پرسپوليس باشد وارد زمين شد يکی از هواداران پرسپوليس به کنايه به او گفت گلی که از وسط زمين از علی کريمی خورده‌ای را که فراموش نکرده‌ای؟
همچنين برخی از هواداران پرسپوليس چند بار علی کريمی را تشويق کردند. آن‌ها از رضا حقيقی می‌خواستند که به ديناموکيف نرود و در پرسپوليس بماند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016