سه شنبه 7 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: قول نمی‌دهم اما آمده‌ام برای قهرمانی، نمی‌توانم درباره کريمی نظر خاصی بدهم

علی دايی گفت: با تمام وجودم در خدمت پرسپوليس هستم و اميدوارم بتوانم انتظارات را برآورده کنم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی دايی در نشست معارفه خود به عنوان سرمربی جديد پرسپوليس اظهار کرد: اول از همه می‌خواهم از هيات مديره و مديرعامل پرسپوليس تشکر کنم که به من اعتماد کردند و اين مسئوليت را به من سپردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اولين سوال از دايی درباره اين بود که بد از پرسپوليس رفت ولی با عزت بازگشت که دايی در پاسخ گفت: من بد از پرسپوليس نرفتم چون با قهرمانی تيم را ترک کردم. مسائل خواست خداوند بوده و من هم قراردادم تمام شده بود و هر باشگاهی در چنين شرايطی می‌تواند مربی‌اش را تغيير دهد. مثلا بايرن مونيخ قهرمان آلمان و اروپا شده ولی چند ماه است که مربی‌اش را تغيير داده است. اگر بخواهيم احساسی فکر کنيم به هيچ جا نمی‌رسيم. حالا هم خدا خواسته که بازگردم و در خدمت پرسپوليس باشم.

در ادامه خبرنگار ديگری به دايی گفت که همه می‌گويند دايی يک کار عقب مانده در پرسپوليس دارد که آن هم قهرمانی در ليگ برتر است. دايی در پاسخ گفت: هيچ کس قول قهرمانی نمی‌دهد اما ما آمده‌ام که قهرمان شويم. کارهايی که کادر فنی، مديرعامل و بازيکنان انجام می‌دهند، مطمئن باشيد با همت همه می‌توانيم کارهای بزرگی انجام دهيم. من به پرسپوليس آمده‌ام که دوباره با اين تيم قهرمان شوم پس همه تلاشم را برای اين هدف انجام می‌دهم.

خبرنگار ديگری در ادامه درباره علی کريمی از دايی پرسيد. سرمربی پرسپوليس پاسخ داد: وقتی که از ايران رفتم فکر کنم بعد از فينال جام حذفی بود که شما در رسانه‌ها عنوان کرديد کريمی از فوتبال خداحافظی کرده. من چيز ديگری نشنيدم تا اينکه امروز از شما می‌شنوم که درباره کريمی می‌پرسيد. او در تيم ملی و پرسپوليس خيلی زحمت کشيده و من هميشه گفته‌ام که بايد برای امثال کريمی ارج گذاشت و نبايد کاری کنيم که ارزش آن‌ها پايين بيايد. همان طور که درباره مهدوی‌کيا چنين نظری داشتم.

وی ادامه داد: بايد بزرگی بزرگان را حفظ کنيم و کاری نکنيم که ارزش‌شان پايين بيايد.

در ادامه خبرنگاری به دايی گفت که کريمی پالس مثبتی برای بازگشت به پرسپوليس داده، اين خبرنگار همچنين درباره کريم باقری و اينکه وی کارت مربی‌گری ندارد سوال کرد. دايی در پاسخ گفت: همان طور که گفتم چند ساعت بيشتر نيست که به تهران رسيده‌ام و نمی‌توانم درباره کريمی نظر خاصی بدهم.

وی ادامه داد: به کادر فنی‌ام اعتقاد کامل دارم و از کريم باقری در کادر فنی‌ام استفاده می‌کنم. من با همه همکارانم کار خواهم کرد و مطمئنا کريم کسی است که می‌تواند کمک زيادی به من بکند.

به گزارش ايسنا، در ادامه يکی از خبرنگاران درباره نحوه پيوستن دايی به پرسپوليس سوال و به ترکيب بازيکنان پرسپوليس اشاره کرد. دايی پاسخ داد: خوشبختانه باشگاه نهايت همکاری را با من کرد و الان ديگر زمانه‌ای نيست که برای بستن قرارداد حتما لازم باشد که شخص حضور داشته باشد. افراد هر جای دنيا باشند می‌توانند کارشان را به خوبی انجام دهند. همچنين از دوست خوبم آقای دهقان تشکر می‌کنم که کارهايم را پيگيری کرد. از همه کسانی که با من بودند تشکر می‌کنم. خدا را شکر برنامه‌ام را کامل نوشته بودم و بازيکنان مورد نظرم هم تعيين شده بود. سعی کرديم که نقاط ضعف سال گذشته پرسپوليس را پوشش دهيم و از نقاط قوتش استفاده کنيم.

دايی در ادامه درباره کادر پزشکی پرسپوليس گفت: با رويانيان صحبت کردم و قرار شده که دکتر شهاب که جزو بهترين‌های ايران است با ما همکاری کند.

در ادامه خبرنگاری به دايی گفت آيا ابزار لازم برای قهرمانی پرسپوليس در ليگ فراهم است که دايی در پاسخ به او گفت: پرسپوليس در سال گذشته در برخی نقاط ضعف داشت که ما سعی کرديم آن‌ها را پوشش دهيم. قهرمانی دور از دسترس نيست. ما از همين حالا تلاش می‌کنيم که به آن برسيم.

خبرنگار ديگری به دايی گفت: پرسپوليس از نظر بزرگی و هواداران سرآمد بسياری از تيم‌هاست اما چند وقت است که نتايجش تحت تاثير تيم‌های ديگر مانند استقلال و سپاهان است و حالا چشم همه به اوست. خبرنگار به دايی گفت آيا می‌تواند روزهای خوب پرسپوليس را بازگرداند؟ سرمربی پرسپوليس پاسخ داد: مطمئنا به تنهايی نمی‌توانم اين کار را بکنم. به حمايت مديران و هواداران و پيشکسوتان نياز دارم. ان‌شاءالله با يک کار گروهی خوب می‌توانيم به نتيجه برسيم. متاسفانه عادت کرده‌ايم که به افراد توجه کنيم. فوتبال به تنهايی جواب نمی‌دهد. کادری که با آن کار می‌کنی از کادر فنی گرفته تا بازيکنان و تدارکات و مديريت بايد همراه باشند. پرسپوليس ۳۰ ميليون هوادار دارد و مطمئنا نقطه مثبت اين باشگاه همين است. آن‌ها می‌توانند کمک زيادی به ما بکنند.

سوال بعدی از دايی درباره مدت قرارداد وی با پرسپوليس بود. دايی در پاسخ گفت: قرارداد من سه ساله است. مطمئنا نتايج در قرارداد اثرگذار است اما باشگاه تصميم درستی گرفت که البته راجع به خودم نمی‌گويم بلکه هر مربی‌ای باشد بايد حداقل سه سال کار کند. ما بايد در اين سه سال قدم‌های رو به جلو را محکم‌تر برداريم. با بازيکنانی که ما داريم ان‌شاءالله می‌توانيم قدم اصلی را در همين سال اول برداريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016