چهارشنبه 8 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدوی‌کيا، باقری و دايی جلوی دوربين می‌روند

ايسنا ـ در ادامه ساخت مستند «هويت سرخ»، افشين پيروانی‌، کريم باقری‌، رضا شاهرودی‌، مهدی مهدوی‌کيا‌، علی دايی ‌و يحيی گل محمدی جلوی دوربين می‌روند.

ساخت مستند «هويت سرخ» از ارديبهشت ماه آغاز شده که قرار است در ۱۵ قسمت به معرفی تعدادی از پيشکسوتان باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپوليس بپردازد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گفته‌ی امير بهمنش - يکی از کارگردانان و تهيه‌کنندگان اين مستند- تا کنون تصاوير مربوط به هفت نفر از بازيکنان قديمی پرسپوليس از جمله حسين کلانی، محمد زادمهر‌، محمد پنجعلی‌، ناصر محمدخانی‌، حميد استيلی و علی انصاريان‌ تصويربرداری شده است.

بهمنش با اشاره به اينکه در هر قسمت از اين مجموعه دو بازيگر قديمی پرسپوليس معرفی می‌شوند‌، افزود: تعداد ديگری از بازيکنانی که پيش از اين در پرسپوليس حضور داشته‌اند، به زودی جلوی دوربين خواهند رفت که به جعفر کاشانی، بيژن ذوالفقارنسب‌، محمود خوردبين، محمدحسن انصاری‌فر‌د، افشين پيروانی‌، کريم باقری‌، رضا شاهرودی‌، مهدی مهدوی‌کيا‌، علی دايی ‌و يحيی گل محمدی می‌توان اشاره کرد.

او خاطرنشان کرد: اين مجموعه‌ی مستند که تصاوير آن در منزل پيشکسوتان، استاديوم درفشی‌فر و اماکن تفريحی - ورزشی فيلمبرداری شده است، در شبکه نمايش خانگی توزيع خواهد شد.

در ساخت اين مستند که به تهيه کنندگی و کارگردانی مشترک مهرزاد تفرشی و امير بهمنش و با مشارکت باشگاه فرهنگی- ورزشی پرسپوليس ساخته می‌شود، يکی از بازيگران مطرح سينما به عنوان مشاور حضور دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016