دوشنبه 13 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليست قلعه‌نوعي 9 ميليارد آب مي‌خورد

به گزارش روزنامه ورزشی نود، امير قلعه‌نوعي قبل از عزيمت به ترکيه براي تفريح و استراحت فهرست نفرات اصلي را که مي‌خواست در اختيار مسئولان باشگاه قرار داد و از آنها خواست نفرات فهرست A‌ او را به طور کامل جذب کنند ولي مشخص نبودن وضعيت مديرعامل استقلال سبب شد تا 2 نفر از اين فهرست راهي تيم‌هاي ديگر شوند.

جمشيديان و قاسم دهنوي دو بازيکني بودند که سرمربي آبي‌پوشان روي خريد آنها تاکيد بسيار داشت ولي در نهايت فتح‌اله‌زاده نتوانست آنها را جذب کند.

حالا از فهرست A قلعه‌نوعي‌5 نفر باقي مانده‌اند که در ميان آنها نام نفراتي چون جانواريو، افشين و عقيلي به چشم مي‌خورد.اما سرمربي آبي‌پوشان پس از بازگشت از ترکيه جلسه‌اي با مديرعامل استقلال داشت و فهرست C و B خود را نيز ارائه کرد و همچنين ليست نفراتي که بايد با آنها تمديد قرارداد شود را نيز در اختيار مسئولان باشگاه قرار داد.

اما نکته قابل توجه اينکه سرمربي آبي‌پوشان در اين فهرست جلوي نام هر بازيکن مبلغي را قيد کرده و از مسئولان خواست بيشتر از اين مبلغ به بازيکنان پول پرداخت نشود تا مثل سال‌ گذشته اختلاف مالي در تيم مشکل درست نکند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به طور مثال قلعه‌نوعي‌ با پرداخت مبلغ يک ميليارد و دويست ميليون به پژمان نوري مخالفت کرد و اعلام داشت که اين بازيکن نهايتا بايد 900 ميليون پول دريافت کند.

به گفته يکي از مسئولان استقلال اگر نفرات فهرست A باشگاه به همراه چند نفر از فرست B و چند نفر از فهرست C به جمع آبي‌پوشان اضافه شوند، به همراه مبلغي که بايد در اختيار بازيکنان کنوني قرار بگيرد تا قرارداد خود را تمديد کنند، اين قهرست حدود 9 ميليارد تومان آب مي‌خورد که در حال حاضر اين بودجه در حساب باشگاه موجود نيست و فتح‌اله‌زاده به قلعه‌نوعي گفته که اگر پول به او نرسد نمي‌تواند اين ليست را تهيه کند.

در نهايت قرار شد فتح‌اله‌زاده فهرست را در اختيار اعضاي هيات مديره قرار بدهد تا متوجه شوند که هزينه ابتدايي استقلال فصل آينده چقدر است.

مديرعامل آبي‌پوشان به اين نکته اشاره داشت که در فصل گذشته از هر فردي که مي‌توانست براي کمک به استقلال پول قرض گرفته و نمي‌تواند اين روند را براي فصل بعد نيز ادامه دهد و با توجه به ليست 9 ميلياردي که در اختيارش قرار گرفته بايد ببيند اعضاي هيات مديره و وزير ورزش پرداخت چه مقدار از اين مبلغ را برعهده مي‌گيرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016