سه شنبه 14 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تمرين تيم ملی در هوای غبار آلود برگزار شد، شوخی‌های خداداد با ملی‌پوشان

آخرين تمرين تيم ملی فوتبال ايران دوشنبه شب در حالی در هوای غبار آلود شهر دوحه قطر و با حضور ميهمانان ويژه برگزار شد که در پايان اين تمرين بازيکنان برای موفقيت مقابل قطر هم قسم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم ملی فوتبال ايران دوشنبه شب در ورزشگاه السد دوحه آخرين تمرين خود را پيش از رويارويی با تيم ملی قطر در مرحله انتخابی جام جهانی برزيل برگزار کرد که محمد عباسی وزير ورزش و جوانان و هيات همراه، سفير ايران در قطر، علی کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال و کريم باقری و خداداد عزيزی هم در محل برگزاری اين تمرين حضور داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين تمرين در هوای غبارآلود قطر و به مدت يک ساعت در محل برگزاری ديدار تيم ملی ايران و قطر انجام شد. صحبتهای کی‌روش با بازيکنان آغازگر اين تمرين بود و پس از آن، ملی‌پوشان با انجام حرکات کششی و گرم کردن، برنامه‌های آماده‌سازی را زير نظر کادر فنی شروع کردند.

نفرات حاضر در تمرين با پوشيدن لباس‌های زرد و قرمز به دو گروه تقسيم شده و آخرين تمرين خود پيش از ديدار مقابل قطر را انجام دادند که شامل تمرينات گروهی و بازی درون تيمی بود. ضمن اينکه کی‌روش هم در مواقع لزوم نکات مد نظر را به ملی‌پوشان اعلام می‌کرد. در پايان اين تمرين هم بازيکنان برای پيروزی مقابل قطر هم قسم شدند.

حضور محمد عباسی وزير ورزش و جوانان و هيات همراه و علی کفاشيان رئيس و مهدی محمدنبی دبيرکل فدراسيون فوتبال اين تمرين را از نزديک تماشا کردند. محمدجواد آسايش سفير ايران در قطر نيز از ديگر مسئولانی بود که از نزديک شاهد آخرين تمرين بازيکنان تيم ملی بودند.

کريم باقری و خداداد عزيزی دو تن از پيشکسوتان که به دعوت فدراسيون فوتبال برای ديدن اين ديدار به دوحه آمده‌اند، در کنار ملی پوشان حضور يافتند و پس از تمرين با بازيکنان صحبت کردند. در اين بين شوخی‌های خداداد عزيزی با بازيکنان خصوصا جواد نکونام و آندرانيک تيموريان بسيار جالب توجه بود.

تمرين تيم ملی در هوای غبار آلود دوحه و در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری السد برگزار شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016