سه شنبه 14 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال جنجالی مهاجم پرسپوليس به استقلال

روزنامه نود نوشت: براساس آخرين شنيده ها محمد قاضی در يک قدمی استقلال قرار دارد. محمد رويانيان چند روزی است محمد قاضی را در آب نمک خوابانده و اين موضوع اسباب ناراحتی اين مهاجم را فراهم آورده است.

داستان از اين قرار بود که سعيد شيرينی و محمد رويانيان طی دو نوبت در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته گذشته جلساتی را با محمد قاضی برگزار کردند.

شيرينی در روز سه‌شنبه و رويانيان در روز چهارشنبه در گفتگويی که با قاضی داشتند به او اطمينان خاطر دادند که در ليست دايی قرار داشته و از سوی دايی نقل قول کردند که قاضی فصل بعد بايد در پرسپوليس بماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پس از اين جلسات رويانيان به قاضی اعلام کرد که منتظر تماس او باشد تا روز چهارشنبه يا پنجشنبه با پرسپوليس تمديد کند. اما چهارشنبه و پنجشنبه هم گذشت و خبری از تماس رويانيان و شيرينی نشد.

اما از سوی ديگر کريم انصاری‌فرد روز پنجشنبه با لباس شخصی در درفشی‌فر حضور پيدا کرد و با علی دايی چند دقيقه‌ای صحبت کرد. اين اتفاق در حالی رخ داد که از باشگاه پرسپوليس خبری به رسانه‌ها درز پيدا کرده مبنی بر اينکه که يکی از شروط پرتعداد انصاری‌فرد برای تمديد قرارداد با پرسپوليس جدايی محمد قاضی است!

محمد قاضی اگرچه فصل قبل نتوانست در پرسپوليس عملکرد خوبی داشته باشد و به واسطه همين موضوع، پيراهن تيم‌ملی را هم از دست داد. اما مشتريان خاص خودش را دارد نوع فيزيک و بازی محمد قاضی باعث شده تا برخی از مربيان به شدت پيگير جذب او در پيشانی خط حمله تيمشان باشند.

طبق خبرهای دريافتی سپاهان و تراکتورسازی از مشتريان پر و پا قرص قاضی هستند و در چند نوبت با او مذاکره کرده‌اند. ضمن اينکه منصور ابراهيم‌زاده سرمربی راه‌آهن نيز که سابقه همکاری با قاضی را دارد پيشنهاد جدی به اين مهاجم داده است.

اما خبری که در رسانه‌ای منتشر نشده به پيشنهاد استقلال و امير قلعه‌نويی مربوط می‌شود. اگرچه استقلالی‌ها و به خصوص خود قاضی چندان تمايلی به رسانه‌ای شدن اين خبر ندارند، اما شنيده‌های موثق ما حاکی از آن است که امير قلعه‌نويی پيش از ترک ايران و سفر به آمريکا روی جذب ۲ بازيکن تاکيد ويژه‌ای داشته است پژمان نوری و محمد قاضی.

قلعه‌نويی از مسئولان استقلال خواسته ديگر پيگير جذب جواد نکونام نشوند و تا زمانی که خودش ابراز تمايل نکرده با او تماس نگيرند. اما هر طور شده مقدمات حضور پژمان نوری را در استقلال فراهم کنند. هر چند استقلالی ها در اين کار توفيقی نداشته و وی با ملوان به توافق رسيده است.

از سوی ديگر قلعه‌نويی به اطرافيانش در باشگاه گفته تحت هر شرايطی محمد قاضی را جذب کنند. به هر حال آن‌هايی که با تفکرات قلعه‌نويی آشنايی بيشتری دارند‍، می‌دانند که نوع و شيوه بازی قاضی به شدت مدنظر اوست.

مذاکرات آغاز شد. قرار بود در ساعات ابتدايی چهارشنبه شب هفته قبل جلسه‌ای بين قاضی و نماينده باشگاه استقلال برگزار شود. اما به پيشنهاد خود قاضی اين قرار ملاقات به امروز موکول شد. قاضی بر پايه وعده رويانيان منتظر بود تا به باشگاه فراخوانده شود. اما نه تنها اين اتفاق نيفتاد، بلکه او شاهد بود که کريم انصاری‌فرد با دايی تمام شرط و شروطی که برای باشگاه پرسپوليس گذاشته بود، به محل تمرين فراخوانده شده و جلسه‌ای را با دايی برگزار کرده.

در حالی که او برخلاف انصاری‌فرد هيچ شرط مالی نداشت اين موضوع اسباب ناراحتی شديد محمد قاضی را فراهم آورده است. قاضی که متوجه شده رويانيان در حال بازی کردن با اوست، از دست او ناراحت شده و به درخواست استقلالی‌ها برای برگزاری نشستی مشترک پاسخ مثبت داده است.

حال بايد ديد آيا اين ناراحتی ترتيب يک نقل و انتقال بزرگ را پس از سال‌ها بين سرخابی‌ها به وجود خواهد آورد و يا طی چند ساعت باقيمانده اتفاقات ديگری رخ خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016