یکشنبه 19 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لبنان در غياب ۷ بازيکن به مصاف ايران می‌رود، "بوکر" تيمش را دگرگون می‌کند

مهر ـ تيم ملی فوتبال لبنان در حالی به مصاف ايران می‌رود که ۷ بازيکن خود را به دلايل مختلف همراه ندارد و شانسی هم برای صعود به جام جهانی ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، سايت ورزش لبنان در گزارشی به وضعيت وضعيت تيم ملی فوتبال اين کشور پيش از رويارويی با تيم ملی ايران اشاره کرد که در آن آمده است: تيم ملی فوتبال لبنان در حالی روز شنبه به تهران سفر کرد تا خود را آماده ديدار سه‌شنبه شب برابر ايران کند که ۷ بازيکن خود را به دلايل مختلف به همراه نخواهد داشت. تئو بوکر، سرمربی آلمانی اين تيم که در ديدار قبل تا يک قدمی شکست کره‌جنوبی پيش رفته بود، اکنون در آستانه بازی با ايران دست خود را بسته‌تر از هميشه می‌بيند.

لبنان در ۷ ديدار گذشته خود تنها ۵ امتياز کسب کرده که ۳ امتياز آن به برتری شگفت‌آور آنها در مسابقه رفت برابر ايران بازی می‌گردد. اين تيم همچنين در ديدارهای خانگی برابر تيم‌های کره‌جنوبی و ازبکستان دو امتياز به دست آورد و در همه بازی‌های خارج از خانه شکست خورد تا شانسی برای صعود به جام جهانی نداشته باشد.

تئو بوکر، سرمربی آلمانی تيم ملی لبنان برای ديدار روز سه‌شنبه مقابل ايران ۷ بازيکن خود را در اختيار ندارد و با مشکلات عديده‌ای مواجه است. يوسف محمد، عباس عطوی، محمد حيدر، اسماعيل وليد، نجاران بلال، حمام و امير خان بازيکنانی هستند که به دلايل مصدوميت و محروميت برابر ايران حضور ندارند به همين خاطر سرمربی لبنانی‌ها تيمش را با ترکيبی متفاوت به ميدان خواهد فرستاد.

در فهرست ۱۸ نفره تيم ملی لبنان برای ديدار با ايران البته نام چند بازيکن لژيونر هم به چشم می‌آيد. عباس حسن، يکی از دروازه‌بان‌های اين تيم در فوتبال باشگاهی سوئد حضور دارد. نادر مطر، هافبک لبنانی‌ها نيز در اسپانيا مشغول بازی است و حسن مطوک مهاجم اين تيم نيز يکی از بازيکنان خارجی فوتبال باشگاهی امارات محسوب می‌شود.

تئو بوکر برای ديدار با ايران ۱۸ بازيکن را به شرح زير با خود به تهران آورده است:
* دروازه‌بان‌ها: عباس حسن، لری محنا، و مهدی خليل.
*مدافعان: معتز بلا جنيدی، نور منصور، محمد زين ميلر، حسين اوادا، محمد حمود و حسن دهير.
* هافبک‌ها: عباس آتوی، نادر مطر، محمد آتوی، محمد شماس و حمزه ايمنی.
* مهاجمان: حسن مطوک، حسن شعيتو، فايز شمسين و محمود سی جيک.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016