سه شنبه 21 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کره‌جنوبی با پيروزی بر ازبکستان در يک قدمی صعود قرار گرفت، نتيجه‌ای به سود ايران

مهر ـ تيم ملی فوتبال کره‌جنوبی با غلبه بر ازبکستان در آستانه صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل قرار گرفت. اين پيروزی می‌تواند به تيم ملی فوتبال ايران هم کمک کند تا در صورت پيروزی برابر لبنان شانس زيادی برای صعود مستقيم به جام‌جهانی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم های ملی کره جنوبی و ازبکستان در چارچوب مرحله نهايی رقابتهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل از ساعت ۱۵:۳۰ امروز به مصاف يکديگر رفتند که در پايان تيم کره جنوبی از سد حريف گذشت. در اين بازی که به ميزبانی ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار شد کره جنوبی با يک گل برابر ازبکستان به برتری دست يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تنها گل کره ای ها در اين ديدار در نيمه نخست به ثمر رسيد. شوراخمدوف، مدافع تيم ازبکستان در دقيقه ۴۲ اين نيمه به اشتباه با يک ضربه سر توپ را وارد دروازه خود کرد تا نيمه نخست به سود چشم بادامی ها به پايان برسد. در نيمه دوم اين تيم ازبکستان بود که حملات بيشتری روی دروازه حريف پی ريزی کرد که نتيجه نداشت و کره در نهايت به ۳ امتياز اين بازی دست يافت.

کره ای ها با اين برد ۱۴ امتيازی شدند و در ديدار پايانی برابر ايران به يک تساوی احتياج دارند تا جشن صعود به جام جهانی را برپا کنند. با اين نتيجه ايران به يک برد پرگل برابر لبنان احتياج دارد تا شانس خود را برای صعود بيشتر کند.

در دقايق پايانی اين ديدار يک طرفدار تيم ازبکستان به داخل زمين رفت که ماموران امنيتی وی را به بيرون هدايت کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016