سه شنبه 4 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گوارديولا: برای تکرار موفقيت‌های بايرن مونيخ تحت فشار خواهم بود

بی بی سی ـ پپ گوارديولا٬ سرمربی جديد بايرن مونيخ گفته است برای دستيابی به موفقيت هايی که يوپ هاينکس٬ سرمربی سابق اين باشگاه به دست آورده و تکرار آن تحت فشار خواهد بود.

گوارديولا در نخستين کنفرانس خبری خود به عنوان مربی جديد قهرمان آلمان گفت: "اميدوارم که بتوانم تيم را در همان سطحی که فصل گذشته بازی کرد٬ حفظ کنم."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قهرمانی در بوندس ليگا٬ جام حذفی آلمان و ليگ قهرمانان اروپا حاصل کار اين تيم پر افتخار در فصل گذشته زير نظر هاينکس بود.

با اين حال به اين مربی ۶۸ ساله گفته شد که باشگاه به دليل اينکه قصد استخدام گوارديولا را دارد٬ قرارداد او را تمديد نخواهد کرد.

بايرن مونيخ در ماه ژانويه در حالی با گوارديولا قراردادی سه ساله بست که گفته می شد باشگاه های بزرگ ديگر مانند منچستر سيتی و چلسی نيز به دنبال جذب اين مربی بودند.

او در حالی جايگزين هاينکس می شود که بايرن مونيخ در فصل ۱۳-۲۰۱۲ درخشان ترين فصل تاريخ خود را گذراند.

گوارديولا در اين نشست خبری که به آلمانی نيز صحبت می کرد گفت: "بودن در بارسلونا عالی بود اما نياز به چالش ديگری داشتم که بايرن مونيخ اين فرصت را برايم مهيا کرد."

کارل هاينس رومنيگه٬ کاپيتان سابق بايرن مونيخ و تيم ملی آلمان که اکنون رياست باشگاه را در اختيار دارد در اين نشست گفت که باشگاه تلاش زيادی کرد تا بتواند گوارديولا را برای پيوستن به بايرن متقاعد کند.

اين مربی ۴۲ ساله اسپانيايی٬ کار مربی گری را با تيم دوم بارسلونا در سال ۲۰۰۷ آغاز کرد و سال بعد هدايت تيم اصلی را برعهده گرفت.

او در سال ۲۰۱۲ در حالی بارسلونا را ترک می کرد که سه جام قهرمانی در لاليگا (ليگ اسپانيا)٬ دو جام حذفی و دو قهرمانی در ليگ قهرمانان اروپا و چندين بار قهرمانی در تورنمنت های ديگر برای اين تيم به يادگار گذاشت و عنوان پرافتخارترين مربی بارسلونا را برای خود ثبت کرد.

گوارديولا سال گذشته مربی گری تيمی را بر عهده نداشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016