سه شنبه 4 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رويانيان: خيلی راحت کنار می‌روم

• مسوولان فورا تصميم خود را عملی کنند

مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: از مسوولان وزارت ورزش و هيات مديره باشگاه پرسپوليس می‌خواهم تصميم خود را عملی کنند تا تکليف پرسپوليس هر چه زودتر مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمد رويانيان که از سمت مديرعاملی پرسپوليس کنار رفته است، بيان کرد: بنده در سفر روسيه هستم و پيگير تعاملات و تفاهمنامه‌ای که با باشگاه روبين کازان امضاء خواهيم کرد. با خبر شدم که اخباری در رسانه‌ها منتشر شده و اتفاقاتی افتاده که موجی از نگرانی را برای اعضای تيم فوتبال پرسپوليس و هواداران ايجاد کرده است.

وی در ادامه گفت: سکوت را جايز نمی‌دانم، پرسپوليس از افراد بزرگتر است. بنده در اين مدتی که در پرسپوليس فعاليت کرده‌ام سعی داشتم با تمام وجودم به ۳۰ ميليون هوادار پرسپوليس خدمت‌گذاری کنم. شب و روزم را گذاشتم تا آنچه از دستم بر می‌آيد را انجام داده و برای سربلندی پرسپوليس از هيچ تلاشی دريغ نکنم. از گزندها و کم لطفی‌ها بيم و هراس نداشته و هرگز نااميد نشدم.

رويانيان افزود: به رغم اينکه در دو ماه گذشته ماموريت بنده تمديد نشده بود و در اوج بلاتکليفی بودم نه تنها کارها را متوقف نکردم بلکه مصمم‌تر از گذشته و صرفا به خاطر اينکه به تيم و باشگاه پرسپوليس لطمه‌ای وارد نشود شبانه روز فعاليت کردم. در طی همين دو ماه به خاطر نقل و انتقالات تيم، کلی هزينه کردم تا نقل و انتقالات انجام شده و تمرينات و اردوها به موقع برگزار شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مديرعامل پرسپوليس در ادامه تصريح کرد: نسبت به خانواده بزرگ پرسپوليس به عنوان يک مقام مسوول احساس مسوليت کرده و تمام سعی و تلاشم را کردم تا بلاتکليفی وضعيت بنده ذره‌ای بر تيم و باشگاه اثر نگذارد. در اين دو ماه با خود عهد کردم، فعال‌تر و با انگيزه‌تر از قبل کار کنم تا به پرسپوليس لطمه‌ای وارد نشود. علاوه بر نقل و انتقالات و مسائل مرتبط به تيم، بسياری از پروژه‌هايی که سال گذشته برنامه‌ريزی کرده بوديم را پيگيری کردم تا به مرحله اجرا برسد. حالا احساس می‌کنم مسائلی که طی روزهای اخير رخ داده، بازيکنان، اعضای تيم و هواداران را نگران کرده و اتفاقاتی رخ داده است. نمی‌خواهم همه حرف‌هايم را بگويم. سعی می‌کنم حرف‌هايم را در دلم نگه دارم تا مبادا کوچکترين لطمه‌ای به پرسپوليس وارد شود. با حرف زدن من آرامش به پرسپوليس بر نمی‌گردد بلکه ممکن است تيمی که ميليون‌ها ايرانی دل در گرو آن دارند دچار التهابات بيشتری شود. نمی‌خواهم حرف بزنم و شعار بدهم بلکه خدا را شاهد می‌گيرم در اين مدت که خدمتگزار پرسپوليس و هوادارانش بوده‌ام به اين نتيجه رسيده‌ام که با کار کردن در پرسپوليس می‌توانی دل ميليون‌ها ايرانی را شاد کرد و چه سعادتی بالاتر از اين.

رويانيان خاطرنشان کرد: الان احساس می‌کنم پرسپوليس بلاتکليف شده، بازيکنان و اعضای تيم نگران هستند، هواداران در آستانه شروع رقابت‌های ليگ برتر احساس می‌کنند اتفاقاتی افتاده که به هر حال باشگاه را دچار مشکلات و آسيب‌هايی کرده‌ است. از مسوولان، چه از دولت، وزارت ورزش و هيات مديره پرسپوليس درخواست می‌کنم هر تصميمی که مد نظر است را عملی کنند تا آرامش به پرسپوليس برگردد. صراحتا اعلام می‌کنم آمادگی کنار رفتن را دارم و اين موضوع را به وزير محترم ورزش و جلسه‌ای که با ايشان داشتم، اعلام کردم. می‌روم خيلی راحت، هر تصميمی که مد نظر است را عملی کنند و همين جا می‌گويم که مثل يک کارگر عاشق در کنار پرسپوليس خواهم ماند و می‌خواهم اجازه دهند که کارها و پروژه‌های توسعه‌ای، درآمدزا و ريشه‌ای که دنبال کرده بودم را پيگيری کرده و به مرحله اجرا و بازدهی برسانم.

رويانيان در ادامه افزود: خبرهايی شنيده‌ام که خوب نيست. نمی‌خواهم پرسپوليس به خاطر من بلاتکليف بماند. باز هم تاکيد می‌کنم پرسپوليس از همه افراد بزرگتر است. من کنار می‌روم تا پرسپوليس در آرامش بماند و با تمام وجود هر کاری که لازم باشد برای سربلندی و موفقيت پرسپوليس دريغ نمی‌کنم و همچون گذشته با تمام توان و وجودم در کنار پرسپوليس خواهم بود.

مدير عامل پرسپوليس به سايت باشگاه پرسپوليس گفت: فصل جديد رقابت‌های ليگ نزديک است. اين تيم و اين بازيکنان بايد در آرامش باشند. می‌خواهم هر چه سريعتر تصميم بگيرند. من هيچ ادعايی ندارم. کسی که می‌گويد به عشق پرسپوليس و هوادارانش کار می‌کند نبايد هيچ داعيه‌ای داشته باشد. پرسپوليس بزرگ است و بزرگ می‌ماند و شنيده‌ام عصر امروز قرار است جلسه‌ای برگزار شود. می‌خواهم هر تصميم که گرفته‌اند را عملی کنند تا تکليف تيم و باشگاه هر چه زودتر مشخص شود. هواداران عزيز پرسپوليس نگران نباشند. مطمئنم که با دعاها و حمايت‌های شما و با درايت کادر فنی و در راس آن علی دايی، سرمربی پرافتخار پرسپوليس، تلاش مضاعف بازيکنان و حمايت‌های همه جانبه، پرسپوليس به روزهای اوج باز خواهد گشت. اين دولت و دولت آينده قطعا دل‌نگرانی‌های ۳۰ ميليون ايرانی را درک خواهند کرد و در کنارتان خواهند بود.

رويانيان در پايان گفت: نمی‌خواستم حرف‌هايم طولانی شود، فقط اين را می‌گويم و باز تکرار می‌کنم که آمادگی رفتن را دارم و اگر پرسپوليس را دوست دارم نبايد حتما مدير عامل باشم. حالا که مدير عامل بودن يا نبودن من نگرانی‌هايی را ايجاد کرده و آرامش را از تيم و هواداران گرفته، می‌خواهم که هر چه سريعتر تصميم بگيرند و فورا تصميمات را اعلام نمايند. من هم در کنار پرسپوليس خواهم بود و مثل يک کارگر عاشق و با تمام وجودم قسم می‌خورم که از هيچ تلاشی برای سربلندی هواداران دريغ نکنم. انشاءا... مابقی حرف‌هايم بماند برای بازگشت به تهران، البته نه حرف‌هايی که آرامش را از پرسپوليس بگيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016