شنبه 1 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باشگاه پرسپوليس صاحب نخستين شبکه خصوصی تلويزيونی ايران شد

شبکه تلويزيونی پرسپوليس در سايه اقدامات مديرعامل باشگاه پرسپوليس راه‌اندازی شد.

به گزارش ايسنا، محمد رويانيان در اين‌باره گفت: از مدت‌ها پيش و با الگوبرداری از باشگاه‌های مطرح خارجی بويژه تيم‌های بزرگ اروپايی و به منظور درآمدزايی، توسعه فعاليت‌های اقتصادی و تجارت بين‌الملل، پوشش اخبار و رويدادهای باشگاه پرسپوليس و ارائه خدمات ويژه به هواداران برای راه‌اندازی شبکه تلويزيونی پرسپوليس مطالعه و برنامه‌ريزی کرده و اقدامات اجرايی را در دستور کار قرار داديم و خوشحالم که امروز اعلام کنم شبکه جهانی و بين‌المللی پرسپوليس TVراه‌اندازی شده و برنامه‌های آن به زودی پخش می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مديرعامل باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: شرکت پرسپوليس TVتاسيس شده و به ثبت رسيده است و تمامی اقدامات لازم برای راه‌اندازی شبکه تلويزيونی اختصاصی پرسپوليس انجام شده است. باشگاه پرسپوليس با مشارکت باشگاه راه آهن و در پی توافقتنامه‌ای که به امضاء رسيده، اين اقدام را انجام داده و اگر از مدت‌ها پيش روی هاتبرد جستجو می‌کرديد، می‌توانستيد از راه‌اندازی اين شبکه تلويزيونی آگاه شويد. برخی اقدامات مربوطه باقی مانده بود که آنها را نيز انجام داده‌ايم و امروز رسما راه‌اندازی شبکه پرسپوليس TVرا اعلامی می‌کنيم.

وی افزود: به هر حال از اين طريق می‌توان فضايی ايجاد کرد که برنامه‌های اقتصادی و ويژه‌ای را به سمع و نظر هواداران رساند. پخش گفتگوهای ويژه و اختصاصی از مديران، مربيان و ورزشکاران پرسپوليس، برنامه‌های کارشناسی، تصاوير اختصاصی از تمرينات و اردوها، گفتگو با پيشکسوتان و هواداران از جمله برنامه‌هايی است که مسوولان شبکه تلويزيونی پرسپوليس در حال تهيه اين برنامه‌ها هستند تا اين شبکه با قدرت و جذابيت هر چه تمامتر کارش را آغاز کند.

محمد رويانيان گفت: مدير اين شبکه نيز انتخاب شده و آقای رضا رشيدپور از مجريان با سابقه سيما ما را در اين زمينه همراهی خواهند کرد. می‌توانيم از اين طريق خدمتی ديگر به هواداران ارائه کرده و برای درآمدزايی نيز تمهيداتی انديشيده‌ايم که متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدير عامل پرسپوليس از پخش برنامه‌های پرسپوليس TVدر آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در فاز اول روزی دو ساعت برنامه پخش می‌شود و به زودی طبق قرارداد منعقده برنامه‌های پرسپوليس TVبه روزی ۹ ساعت افزايش خواهد يافت.

رويانيان در پايان گفت‌وگو با سايت پرسپوليس خاطرنشان کرد: راه‌اندازی اين شبکه تلويزيونی به منظور ارائه خدمات ويژه به ايرانيان مقيم خارج از کشور و دوستداران پرسپوليس که از تيم محبوبشان فرسنگ‌ها فاصله دارند، انجام شده و برنامه‌های اين شبکه صرفا ورزشی و مختص پرسپوليس خواهد بود و می‌تواند در معرفی فرهنگ ايرانيان بويژه مسائل اخلاقی حاکم بر ورزش ايران تاثيرگذار بوده و فوايد و خروجی‌های بسياری داشته باشد.

به گزارش ايسنا، شبکه پرسپوليس TVروی هاتبرد، فرکانس ۱۱۱۳۷، سيمبل ريت ۲۷۵۰۰، اف ای سی ۴/۳ قابل دريافت است و در حال حاضر نشان (لوگو) در اين شبکه نمايش داده می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016