یکشنبه 16 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ولاسکو: واليبال ايران لياقت بيشتری دارد

سرمربی تيم ملی واليبال ايران پس از کسب دومين پيروزی مقابل کوبا در ليگ جهانی گفت: به نظرم هر چند ما هم‌چنان راه زيادی داريم تا به سطح ايده‌آل برسيم ولی معتقدم واليبال ايران لياقت بيشتری دارد.

خوليو ولاسکو در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) پس از دومين پيروزی مقابل کوبا اظهار کرد: اين برد را به مردم ايران تبريک می‌گويم. بازی خوبی را انجام داديم. تجربه‌ی مناسبی بود. فکر می‌کنم که بازيکنانم هم تجربه‌ی مناسبی کسب کردند. برای من اصل همين است. خوشبختانه فدراسيون واليبال هم حمايت‌های خوبی از برنامه‌های من به عمل آورد و خوشحالم که مقابل کوبا برای دومين بار پيروز شديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: هنوز راه زيادی داريم تا به سطح ايده‌آل برسيم. طبق برنامه‌ريزی ليگ جهانی ما در گروه اول و دوم مسابقات امسال شرکت کرديم و از حضور در مسابقات سال آينده هم مطمئن هستيم. واليبال در ايران ورزش پويايی است. ايرانی‌ها ليگ خيلی خوبی در اختيار دارند و به نظرم پتانسيل حضور در بالاترين سطح واليبال جهان در ايران وجود دارد.

سرمربی تيم ملی واليبال ايران درباره‌ی عملکرد فنی دو تيم نيز گفت: کوبا تيم جوانی را در اين دوره از مسابقات در اختيار داشت. اين نخستين چيزی است که می‌توانم درباره‌ی آنها بگويم. ما بازی اول با کوبا را آناليز کرديم و نقاط ضعف آنها را شناختيم. به هر حال اين تنها يک مسابقه بود. هدف اصلی من کسب تجربه بيشتر برای بازيکنانم بود و خوشحالم که اين بازی را با موفقيت پشت سر گذاشتيم. فکر می‌کنم بازيکنانم درس‌های زيادی آموختند و همين برای من مهم است.

ولاسکو درباره‌ی بازی تيم ملی ايران مقابل آلمان نيز گفت: بايد در ادامه‌ی راه با آلمان‌ها روبه‌رو شويم که تيم بسيار فيزيکی هستند. اميدوارم بازی خوبی مقابل آنها در تهران داشته باشيم و مرحله مقدماتی ليگ را هم خوب تمام کنيم. اگرچه سفر طولانی قبل از بازی با آلمان به ايران داريم اما اين هم قسمتی از رقابت‌های ليگ جهانی است. ليگ جهانی يعنی همين. سفرهای طولانی و بازی با تيم‌های مختلف در گوشه و کنار جهان. من به بازيکنانم گفتم که اين شرايط دشوار است اما بايد خود را با اين موضوع هماهنگ کنيم؛ زيرا خواسته‌ايم که در سطح اول واليبال جهان و ليگ جهانی شرکت داشته باشيم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره‌ی عملکرد تيم کوبا نيز گفت: هر مسابقه شرايط متفاوتی دارد. کوبايی‌ها در سرويس اشتباه زيادی داشتند. نسبت به مسابقه‌ی اول هر دو تيم تغييرات زيادی در ترکيب خود انجام دادند. به هر حال اين برای ما مهم است که تيم‌های ايران و کوبا از رويارويی مقابل خود چه چيزهايی ياد گرفته‌اند. شرايط بازی با آلمان‌ها هم فرق دارد و ما بايد با شرايط متفاوت تيم‌ها تطبيق پيدا کنيم. هنوز راه زيادی داريم تا به سطح ايده‌آل برسيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016