پنجشنبه 16 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی واليبال در ليگ جهانی - روسيه

ايسنا ـ کاروان واليبال ايران ديروز (چهارشنبه) صوفيه را به مقصد مسکو و سپس کالينينگراد ترک کرد و پس از سفری ۸ ساعتی به محل برگزاری رقابت‌های ليگ جهانی در روسيه (کالينينگراد) رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)؛ بازيکنان پس از مستقر شدن در هتل «راديسون» محل اسکان تيم‌ها و صرف شام، به دستور خوليو ولاسکو چند دقيقه به تمرين کششی پرداختند. بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی تيم ملی واليبال بازيکنان صبح امروز (پنجشنبه ۱۶ خرداد) يک جلسه تمرين بدنسازی و کار با وزنه خواهند داشت و ساعت ۱۶:۳۰ اولين تمرين خود رادر سالن «يانتارنی» سالن برگزاری مسابقات ليگ جهانی برگزار می‌کنند. جلسه جنرال تکنيکال ميتينگ و سپس نشست خبری سرمربيان دو تيم از ساعت ۱۸ امروز آغاز خواهد شد.

همچنين پس از آخرين جلسه تمرين تيم ملی در اردوی بلغارستان پيش از اعزام تيم به کالينينگراد روسيه جهت برگزاری دو مسابقه در ليگ جهانی با تيم ملی روسيه، دکتر سيامک افروزی پزشک و فيزيوتراپ تيم ملی در گزارشی از وضعيت بازيکنان اعلام کرد: همه ۱۲ بازيکن تيم ايران می‌توانند در ديدار با روسيه به ميدان بروند: "در اردوی بلغارستان به دليل انجام چهار بازی دوستانه در چهار روز پشت سر هم در‌صد مصدوميت‌ها و احتمال آن بالا رفت؛ چرا که در شرايط مسابقه فشار روی بازيکنان زياد می‌شود. ما مجبور بوديم چهار بازی تدارکاتی در چهار روز انجام دهيم تا بتوانيم شرايط بدنی بازيکنان را به شرايط مسابقه نزديک کنيم. از طرفی هم اين موضوع باعث شد تا فشار بيش از پيش شود. البته خدا را شکر به غير از مصدوميت‌های کهنه يا جزئی مشکلی نخواهيم داشت و با تمام قوا به مصاف روسيه خواهيم رفت. جا دارد از همکار بسيار خوبم عليرضا پيشياره ماساژور تيم ملی تشکر و قدردانی کنم؛ چرا که زحمات او به امر درمان بازيکنان بسيار کمک کرد و تاثير بسزايی در امر مداوای آنان داشت."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016